Isbilen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 I hvert fall med denne motoren. Ser at Elder Scrolls V er på vei, og med det håper jeg inderlig de bosser dagens rakleverk. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 den vil ha helt annen gfafikkmotor Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er det mulig å få BoS rep opp til idolized? Har gjort questene for å bli medlem, og har funnet laserpistolen, men er fremdeles på 'liked'. Jepp! Du må "bare" fikse lockdown og komme langt nok i main quest med NCR til å løse NCR/BoS-fientligheten på en diplomatisk måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Irriterer meg at man får negativ NCR rep av å få med BoS på laget... logisk det; "du, colonel booblady, jeg snakket med den gjengen med superavanserte soldater borti lia her og de gir gjerne en hjelpende hånd når tida kommer" "du gjorde det ja... skal spre ordet til alle NCR borgere om at du gjorde det, så de ikke liker deg så godt lenger" Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Til dere som har PC-versjonen: Har de fikset karma-opplegget i patchen? Synes det er mildt sagt kleint at man nærmest kan utradere en hel faksjon uten negative konsekvenser (får sågar karma for å drepe noen av dem), men tar man tingene deres etterpå .. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Ja, det er litt teit. Tyveri er tydeligvis like ille, uansett om man stjeler fra snille eller slemme folk. Men, karma er nerfet såpass hardt at det nesten ikke har noen innvirkning på spillet lenger. Rep har tatt over endel av jobben til karma, og man kan farme karma ved å f.eks. drepe ghouls. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Sant nok, men det er irriterende likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg spilte gjennom New Vegas to ganger - borti 100 timer totalt - før jeg fant ut at generell karma fortsatt var i spillet. Trodde de referert til spesifikk rep hver gang det kom "you've lost karma", så jeg loota alt jeg fant i Legion campen, de fengselsraiderne etc, men hadde da "very good" karma lell. Så kan ikke ha mye å si nei Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hva skjer når companions dør på vei tilbake til Lucky 38? Så Cass vandre mellom quarry og vegas en gang jeg var ute i ødemarken. Jeg hadde dismissa henne tidligere, og så ble hun drept av noen deathclaws, men kom ingen companion dødmelding opp...respawner de på Lucky 38 da? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg synes det er irriterende at det ligger ødelagte biler og motorsykler overalt, men det var tydligvis ingen mekanikere som overlevde krigen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Halve spillet går jo ut på å ønske seg et kjøretøy. Når det gjelder karma og stjeling er det kanskje ikke annet å forvente fra den delen av verden. Våpenbruk og vold kan forsvares, men brudd på eiendomsretten? AMEREKAH BEYBEAH! SECUND UHMENDMENT OR GITOUT! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Halve spillet går jo ut på å ønske seg et kjøretøy. Når det gjelder karma og stjeling er det kanskje ikke annet å forvente fra den delen av verden. Våpenbruk og vold kan forsvares, men brudd på eiendomsretten? AMEREKAH BEYBEAH! SECUND UHMENDMENT OR GITOUT! Haha glimrende poeng Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det som gjør at en ikke kan kjøre, selvom motorsykler og slikt obvious blir brukt, er at gamebryo suger rett og slett. Kan ikke brukes kjøretøy på den, selv hestene i oblivion gikk såvidt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er det mulig å modde inn hester fra Oblivion mon tro? Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er det mulig å modde inn hester fra Oblivion mon tro? Er jo samme Motoren. så skulle nå tro det gikk ann. Kunne kanskje fått en litt sånn Post apocalyptisk western feel av det- who knows. Er jo muligt noen har gjort det. er jo bare og sjekke på Nexus. Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Selv ville jeg likt en mod som gidde deg litt mere makt. feks. muligheten til og ta over en gjeng. eller og starte din egen gjeng. Velge navn på den. og så rekrutere folk. feks. gå rundt og spørre folk om de har lyst til og være med i værdens kuuuuleste gjeng. eller ha en HQ der folk kommer og søker om og få bli med. litt sån som i den ene Oblivion DLC. FOr så og sende de ut til og gjøre ting. presse folk for penger. skaffe mat/vann. whatever. ta de med deg ut når du skal ut og herpe shit.kanskje ta over deler av New VEgas. eller andre byer. mulighten til og si at her skal vi ta over og ha base. slik at folka blir hengendes der. litt sånn som powder gangers i den første byen hvist du velger og jobbe for de. osv osv osv. Mye arbeid og stress, men fy faen så SKØY det ville vært. og samtidigt. irriterer det meg at man kan være "ond" men hvist man ser en slave. så kan man ikke kjøpe slaven for seg selv. men heller bare befri de. wtf liksom. Synest de burde tatt det helt ut når de først skal be deg om og være snill ond eller walk the line. so to speak. så mangel på og skaffe eller kjøpe egne slaver som feks kan bære shitte ditt. skuffet meg. Anyways. thats my OVER NINE THOOUUUUSAAAAAAAAND Cents. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Selv ville jeg likt en mod som gidde deg litt mere makt. feks. muligheten til og ta over en gjeng. eller og starte din egen gjeng. Velge navn på den. og så rekrutere folk. feks. gå rundt og spørre folk om de har lyst til og være med i værdens kuuuuleste gjeng. eller ha en HQ der folk kommer og søker om og få bli med. litt sån som i den ene Oblivion DLC. FOr så og sende de ut til og gjøre ting. presse folk for penger. skaffe mat/vann. whatever. ta de med deg ut når du skal ut og herpe shit.kanskje ta over deler av New VEgas. eller andre byer. mulighten til og si at her skal vi ta over og ha base. slik at folka blir hengendes der. litt sånn som powder gangers i den første byen hvist du velger og jobbe for de. osv osv osv. Mye arbeid og stress, men fy faen så SKØY det ville vært. og samtidigt. irriterer det meg at man kan være "ond" men hvist man ser en slave. så kan man ikke kjøpe slaven for seg selv. men heller bare befri de. wtf liksom. Synest de burde tatt det helt ut når de først skal be deg om og være snill ond eller walk the line. so to speak. så mangel på og skaffe eller kjøpe egne slaver som feks kan bære shitte ditt. skuffet meg. Anyways. thats my OVER NINE THOOUUUUSAAAAAAAAND Cents. En flott idea Post den på nexus så kanskje noen moddekonger lager en slik mod! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det er egentlig litt merkelig at det ikke finnes transport-dyr som hester. Det finnes jo brahmin som brukes til å frakte ting, så hvorfor ikke ha muterte hester man kan ri på? Eller hva med å temme andre mutanter? Skulle gjerne likt å ri en Golden Gecko Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Fordi motoren suger;P grafikkmotoren altså, selv hestene i oblivion gikk såvidt ann å bruke. Selv da var det problemer. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Tja, du sier kanskje noe der. Har spilt Oblivion i sikkert 300 timer og tror ikke jeg benyttet hesten mer enn en time eller to totalt. Hestene var jo ikke "ødelagte", det gikk jo fint an å bruke dem. Var bare det at det var like greit å gå i de fleste tilfeller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå