Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Litt tidig at det går an å knulle Benny, for å så stjele "platinum chip" tilbake dersom du er jente i spillet, fordi det virker som om de har "fordeler" i spillet stemmer det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Da stemte min teori angående at jenter har fordeler i spillet, for jeg er ute etter fordeler fordi jeg spiller med Hardcore på, for å få premien på slutten av spillet samtidig achievementen på 100GS.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Spilt noen timer NV nå og utforsket her og der, deriblandt Sunset Sarsaparilla HQ. Gikk så ut på kjøkkenet for å fylle vann. Romkameraten min hadde laget middag, og denne sto på kjøkkenbenken:

Photo%20nov.%2018%2C%2020%2037%2014.jpg

Må si jeg sperret opp øynene ganske godt og fikk en god latter da jeg fikk tilbake virkelighetssansen...

For de som ikke tar referansen, slik ser en Sunset Sarsaparilla flaske ut:

Sunset_bottle.png

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Her er en video jeg nettop laget:

Dead Wind Cavern (deathclaw hula) på Very Hard, for å demonstrere YCS/186 med Mac Charge ammo. Damage på 247..... Har også med Boone med Anti-Material rifle og Hand Load ammo. Artig å se deathclaws fyka 50 meter og inn i veggen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...