Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)

Anbefalte innlegg

Hm lurer på noe. Er det mulig og joine en av disse gruppene i spillet og få muligheten til f.eks utslette noen av de andre gruppene i spillet? :p Har til nå bare tatt noen enkle quests hos NCR og nesten ikke vært borti quests fra de andre gruppene i spillet enda. Men er nå bare lvl 9 så har lang vei igjen da ;S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Vamos: Hvis du leser litt videre så står det at du må reste questet, og så sette quest stagen til der du vil ha den.

Det funker dårlig uansett. Om jeg setter questen til punktet hvor jeg skal finne diverse ting, er de ikke på stedet det markeres. Virker som om power armor er umulig for meg.

Lenke til kommentar

Det funker dårlig uansett. Om jeg setter questen til punktet hvor jeg skal finne diverse ting, er de ikke på stedet det markeres. Virker som om power armor er umulig for meg.

Kan da gi deg selv de tingene i console. Er uvesentlig uansett hvis du allerede har gjort de :) Wiki har en gjennomført liste over alt i spillet. Kan forøvrig også sjekke om wiki har stages for det questet, slipper du å gi deg selv items.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Fikk det til etter hvert. Power Armor! :D

Skal snart til Hoover Dam. Spillet ga meg beskjed om å gjøre diverse ting NÅ, siden det var ingen vei ut når jeg startet battelen. Hva eksakt burde jeg gjøre? Ruste opp våpen, armor osv? Regner med man kan spille videre etter Hoover Dam?

Lenke til kommentar

Begynner å lure litt her, har skikkelig problem med at grafikkortet bugger til hele skiten, også krasjer skjermdriveren. Temp. på kort er 57 grader, uklokket..

Har det noe med catalyst å gjøre? Kjører 10.10, men vurderer å nedgradere til noe eldre..

57 grader under spilling er jo ingenting da. Absolutt ikke noe å bekymre deg over.

Lenke til kommentar

Fikk det til etter hvert. Power Armor! :D

Fint du fikk det til. Hvis noen andre sliter med questen og ikke får power armor training, samt om de spiller på konsoll og ikke har mulighet for console kan de ta companion-questen til Arcade Gannon. Helt på slutten av questen får du power armor training og en Remnants power armor i tillegg til en unik Remnants Tesla Armor hvis man velger "riktig" i en samtale med Arcade.

Guide: http://fallout.wikia.com/wiki/For_Auld_Lang_Syne

Lenke til kommentar

Hvis man modder spillet for videre spill etter mainquest, kan spillet bli bugget da når man installerer neste DLC med "spill etter mainquest"? Sånn ala Broken Steel?

Har ikke installert denne modden enda, men kommer helt klart til å gjøre det, det virker jo som det er lenge til neste DLC til pc... :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

30 timer er ingenting :p Siden NW kom ut har jeg spilt gjennom det, spilt gjennom F3 på nytt (+DLCene), og er nå lv 15 på NW playthrough 2. Spiller på Hard men merker ikke det på andre playthrough da man vet hvor man skal gå og hva man skal holde seg unna (deathclaws og cruzadors :O).

Første playthroguh hadde jeg dessuten Wild Wasteland...som suger fordig man da ikke kan få den unike Gauss Riflen. Med Max Charge ammo og rundt 60 i energy weapon skill så har den allerede damage på over 200 :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...