Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om jeg stoler på Obsidian :( Traileren fra E3 så ut som Fallout 3 v2.0, synes jeg, og gikk tilsynelatende bare ut på eksplosjoner, eksplosjoner og moar asploshians.

 

Det er jo til og med samme jævla UI'en.

 

Om Fallout 3 var en total conversion til Oblivion, er New Vegas en enorm DLC til Fallout 3.

Lenke til kommentar

Igjen: Akkurat det samme skjedde med Fallout 2 - det var eksakt samme GUI som Fallout 1, bare et annet kart, nye våpen, og nye quests. Likevel regner mange Fallout 2 som bedre enn Fallout 1.

 

Jeg har tro på at New Vegas skal bli adskillig bedre enn FO3, blant annet på grunn av at de nå har med folk fra Black Isle som var med på FO1 og 2, og fordi de (forhåpentligvis) har hørt på kritikken mot Fallout 3 og forbedret der de kunne forbedre.

 

Og så har de med den originale plasmariflen, istedetfor den tulleriflen fra Fallout3...

 

Forøvrig det samme med Knights of the Old Republic 1&2, GUI'et er basically det samme, de har til og med gjenbrukt romskipet du reiser mellom planeter i.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg stoler på Obsidian :( Traileren fra E3 så ut som Fallout 3 v2.0, synes jeg, og gikk tilsynelatende bare ut på eksplosjoner, eksplosjoner og moar asploshians.

 

Det er jo til og med samme jævla UI'en.

 

Om Fallout 3 var en total conversion til Oblivion, er New Vegas en enorm DLC til Fallout 3.

 

Det er jo deesverre nesten umulig å si noe om kvaliteten på et slikt spill basert på en trailer på 2 minutt, alt avhenger av quests, omgivelser, npcer og hvor flinke de er til å "bygge en verden". Spillet kan være helt konge, elelr bare dritt basert på den traileren.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...