Dr.Satan Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Oppdateringen ga meg en enorm forbedring på ytelsen når mange NPCs er tilstede. Er vel enda forbedringspotensialet men ser nok over dobbel ytelse allerede nå, så det er positivt! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Fant en morsom ølreferanse i et bootleg bryggeri: Dette refererer til Tactical Nuclear Penguin fra Brewdog, som er verdens mest alkoholholdige øl (32%). "The End of History" med sine 55% holder rekorden for tiden. BrewDog-brygg det óg riktignok. Men må si jeg humret litt selv da jeg så det i spillet De har dratt på enda mer? Huffda Endret 11. november 2010 av Rata101 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg fikk en haug med nye bugs i går, sannsynligvis pga PC-oppdateringen, for det har kjørt ganske bra tidligere: - Kan ikke sikte når magasinet er fullt. - Kan ikke slenge gønneren på ryggen når magasinet er fullt. - Når magasinet er fullt må jeg klikke to ganger for første skudd. - VATS, tab og esc funker ikke når magasinet er fullt. - PipBoy kommer ikke opp ved trykk av tab før jeg klikker venstre musknapp etterpå. - Jeg fortsetter å skli noen meter, raskt, etter å ha stoppet å gå/løpe. For min del har spillet gått fra OK med noen irriterende feil (spesielt har usunlige vegger og slikt vært plagsomt), til nesten uspillbart, takket være oppdateringen. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Tror jeg skal vente med den oppdateringen Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg fikk en haug med nye bugs i går, sannsynligvis pga PC-oppdateringen, for det har kjørt ganske bra tidligere: - Kan ikke sikte når magasinet er fullt. - Kan ikke slenge gønneren på ryggen når magasinet er fullt. - Når magasinet er fullt må jeg klikke to ganger for første skudd. - VATS, tab og esc funker ikke når magasinet er fullt. - PipBoy kommer ikke opp ved trykk av tab før jeg klikker venstre musknapp etterpå. - Jeg fortsetter å skli noen meter, raskt, etter å ha stoppet å gå/løpe. For min del har spillet gått fra OK med noen irriterende feil (spesielt har usunlige vegger og slikt vært plagsomt), til nesten uspillbart, takket være oppdateringen. Sprøtt, alle disse bugsa opplevde jeg ofte før patchen. Men det ble fikset etter. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Oh gleder meg til å teste etter at patchen er installert Leste forøvrig at første DLC kun kommer på konsoll... Wtf??? Seriøst liksom, må da være like mange som spiller på Pc? Dæven jeg ble skuffa da jeg leste dette Forøvrig skrev de at den første DLC`en blir noe ala broken steel med spilleforlengelse/freeroaming o.l Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ja, jeg viste det hele tiden. Så skal ikke gjøre main quest før den DLC-en kommer); Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 eneste buggen jeg hadde føre patchen var lagg problemet. det er nå borte, men når jeg spillte i går så hadde jeg diverse bugs som poppa opp når jeg brukte cowboy repeater. porblemer med vats, reloading og skyting har dukka opp, men de var der ikke føre patchen. yheldigvis har jeg ikke noe problemer med andre våpen, så det er ikke noe stort tap akkurat. koser meg i lvl 30 ned t51b armor (ikke BoS utgaven, noe som er en stor fordel, da ncr angriper meg så fort de ser meg i en BoS armor) og .50 sniper/silenced sniper. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er den .50cal snipern bedre enn Gobien? Har ikke spilt siden jeg mista den, og vet ikke helt om jeg bare skal kjøpe den andre eller reloade en gammel save =/ Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 @Even: Den har mer dmg tror jeg, men siktet svaier mer, hvis gobien bruker samme sikte som Sniper Rifle. Har ikke prøvd gobien enda så.. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Gob rifla har vell ingen store fordeler bortsett fra vekt og vats kostnad ? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hvis man velger å splitte vei med Boone, kan man få han tilbake igjen på et tidpunkt da? Har litt lyst til å gå med Veronica for en stund. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 om han ikke blir drept på vei til byen du fant han i så finner du han der. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 jeg bytter på mellom .50 cal og sniper rifle med silencer hovedsakelig av to grunner. .50 er lettere å reparere, og det er ikke alltid man trenger å snike. ellers så synes jeg at .50 er kulest, men liker egentlig sniper med silencer bedre. jeg kan ikke sammenligne med gobi, fordi jeg samler på unike våpen og lagrer de i safen min istede for å bruke de. når det gjelder svaing med sikte så er det ikke noe problem dersom du skal ta ut flere på en gang, da bare popper man bare en "steady" og har 95% i vats uansett range. jeg hadde uansett reloada dersom jeg hadde mista et unikt våpen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Du hadde vel ikke spilt fra lvl 14 og opp til lvl 19 bare for et våpen? Endte bare opp med å kjøpe Anti Material rifla. Er ikke så desperat at jeg gidder å gå så langt tilbake. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Dukker ikke de fleste våpen opp hos f.eksp Gun Runners hvis man bare er høy nok level og passer på å sjekke shoppen hver dag? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Bare jeg som synes spillet egentlig er noe dritt? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Bare jeg som synes spillet egentlig er noe dritt? Ja he he Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Bare jeg som synes spillet egentlig er noe dritt? nei, egentlig ikke. for fiender ikke respawner ofte nok og i like stort nummer som var der første gang du var der. kan ikke være mer en ca 10 steder jeg ikke har vært. og føler meg rett å slett helt alene bortsett fra en og en annen legion fiend powderganger lakelurk deathclaw og de megafluene. Endret 12. november 2010 av kjeLL// Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Ah, irriterer meg over at jeg ikke finner mer Recon-armor. Jeg kjøpte en på gunrunners men den er nå fullstendig ødelagt, og det koster ca. 14k å reparere den. Noen annen armor som er bra for en sniper? Irriterer meg også over at jeg spesifikt sier til Boone at han skal holde seg nærme og være passiv, men tror du ikke han løper avgårde HELE tiden da? Det ender opp med at jeg må følge etter han og holde han i live. Det burde jo egentlig være omvendt... Endret 12. november 2010 av Dimitrij Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå