Hotel Papa Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har jo gamle saves, men det er lenge siden.. Nesten verdt det. Fatter faen ikke hvordan jeg klarte å miste den. Kan noen ha stjålet den? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har jo gamle saves, men det er lenge siden.. Nesten verdt det. Fatter faen ikke hvordan jeg klarte å miste den. Kan noen ha stjålet den? Hva er den greia dere snakker om?? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Nå kommer det snart en ny patch til spillet.. Som fikser blant annet savegames problemer og sånn. Kilde er Bethesda blog Lenke til kommentar
Lange Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har merka at save gamesa mine har forsvunnet. Men heldigvis la jeg merke til det før jeg avsluttet spillet, og fikk sava på nytt. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Noen som vet når denne patchen kommer? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har jo gamle saves, men det er lenge siden.. Nesten verdt det. Fatter faen ikke hvordan jeg klarte å miste den. Kan noen ha stjålet den? Hva er den greia dere snakker om?? En veldig bra rifle Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 okay, hehe.. Har kun spilt 15min av spillet jeg, så jeg har nok ikke sett den enda.. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Finnes den ingen mod som endrer range for pipboy light ? De jeg har sett endrer kun styrke, og en kjapp titt gjennom geck gav ingen svar. Lenke til kommentar
slavinat0r Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Tvilte veldig før jeg kjøpte det spillet her pga historien til Obsidian, 30-40 timer senere burde jeg vel ha lyttet til magefølelsen. Maken til buginfested mareritt har jeg ikke vært borti siden KOTOR II.. Spillet i seg selv har den fine fallout følelsen og mange fine quests og, det er bare synd at det fryser 12837 ganger, bugs ved at man setter seg fast i steiner og lignende. Og nå som den store finalen så har jeg fått den fryktede DLC error feilen:) Helt utrolig at det her har gått gjennom noen som helst form for betatest. Spent på om de får ut fingern og patcher det her så det faktisk går ann å få spilt det her ferdig.. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Synes mest synd på konsollfolket når det gjelder det å gi ut bug-infiserte spill. Harddisken blir full av svære patcher, og hva gjør man egentlig når hd'en er full? Slutter å kjøpe flere spill? Kjøper ny konsoll? Å slippe sånt tull var jo en av de store argumentene for å kjøpe konsoll i gamle dager. /facepalm Endret 6. november 2010 av Rata101 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Fant meg en jævlig nice Ratslayer her om dagen, Sniper med Nightvision i lvl 8 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Tiden når alle konsollspill var bugfrie er nok forbi. Nå slippes selv store konsollspill med masse innebygde bugs så vi må sitte og vente på xbox live updates. Tragisk. Det var faktisk hovedpoenget med å spille på konsoll før. Man slapp buggete spill og masse updates, fordi spillet er laget til EN type 100% spesifisert hardware og ikke tilpasset 200000000 millioner forskjellige PC oppsett med alle mulig "what if" scenarier innprogrammert. Men nå som PSN og Xbox live er helt normalt, ser utviklerne sjansen til å slippe uferdige spill ut tidligere, også bugfixe etterhvert. Om Super Mario Bros på NES hadde vært stappfullt av bugs ved release hadde det jo vært en komplett skandale, ikke "neida, vi patcher det om 2 uker" Endret 6. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Pga dårlig tid har jeg ikke fått spilt fallout mere enn 15-30min, men tenkte å spille litt idag. Men lønner deg seg kanskje å vente med å spille til det har kommet en ny patch? Eller kan jeg trygt spille nå??? Spiller på Xbox, og den lille stunden jeg har spilt, så har jeg ikke opplevd noen problemer, kun litt lagg... Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 første gang jeg mista den som følger etter meg i dag. hu klarte å løpe inn i en hau a deathclaws som jeg måtte redde hu ut av før jeg fikk quicktravle derifra med hu. brukte sikkert 20 min bare å å finne ut hvor det hadde blitt av hu. Lenke til kommentar
slavinat0r Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Pga dårlig tid har jeg ikke fått spilt fallout mere enn 15-30min, men tenkte å spille litt idag. Men lønner deg seg kanskje å vente med å spille til det har kommet en ny patch? Eller kan jeg trygt spille nå??? Spiller på Xbox, og den lille stunden jeg har spilt, så har jeg ikke opplevd noen problemer, kun litt lagg... Spillet mitt frøs i ett sett, og loadtimes økte veldig etter hvor lenge jeg spilte om gangen, ble mye bedre når jeg installerte det til harddisken. I tillegg har du den corrupt save game bugen som jeg også fikk og mange andre har fått. Den kan tydeligvis komme når somhelst. 6 timer eller 40 timer spilt spiller ingen trille. Så spar deg en del frustrasjon og vent et par uker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Bugs kan være veldig tilfeldig. Jeg har 50 timer med spillet på X360 og har ikke opplevd en eneste bug, bortsett fra at spillet har fryst et par ganger, men det er noe som skjer på x360 fra tid til annen samme hva man spiller... Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Veldig usikker på om jeg skal forsette å spille eller ikke... Har lyst til å spille, men har ikke lyst til å irritere meg over møkka feil. hehe Lenke til kommentar
gsn Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Level 22+, kun merket bugs på noen quester på McCaran. Kunne heldigvis løse de med Console Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Noen som spiller på PS3 som kan si meg om det har kommet noen patcher i det siste som gjør spillet mindre buggete? Lenke til kommentar
Arnesen1 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 er det noen som vet om det finnes en console command, eller en mod som gjør at jeg kan sette på wild wasteland? Jeg la ikke merke til dette i begynnelsen av spillet. Men etter å ha lest om det så har jeg lyst til å teste det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå