Mr. Hermonella Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ja så lenge det ikke kommer enda flere quests med bugs slik som i treeren der manglet det blant annet en robot. hvem quest var det? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 ingenting som heter "HVEM" ffs. 1 Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Er det bare jeg som husker hvor buggy og crashy Fallout 3 var på PC? Spesielt etter siste patch. Oh jeebus.. crashet jo bare man bytta sone! Så hvis det "blir like bra som FO3" som noen nevnte her, da kjøper jeg det ikke. Det må bli mye bedre, mer stabilt. Grafikken i seg selv er uinterresant for meg. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 det er rart:S det crasha alldri for meg:S Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Fungerte helt fint for meg også. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Er det bare jeg som husker hvor buggy og crashy Fallout 3 var på PC? Spesielt etter siste patch. Oh jeebus.. crashet jo bare man bytta sone! Så hvis det "blir like bra som FO3" som noen nevnte her, da kjøper jeg det ikke. Det må bli mye bedre, mer stabilt. Grafikken i seg selv er uinterresant for meg. Fallout 3 var ekstremt buggy om man ikke i cinfgen skiftet en setting i forbindelse med multicore cpueer, hengte seg hele tiden for meg før jeg fant ut av det, ganske sløve greier. AtW Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det crasha aldri for meg etter at jeg kjøpte spillet. Det eneste gangene det crasha, var når jeg hadde en piratkopi og når jeg begynte å modde. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Samme her. Modde Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Men hvilket robot quest var det han snakka om som var en bug i? Jeg gjorde nesten alle questa og kan ikke huske noen bugga noen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Ja så lenge det ikke kommer enda flere quests med bugs slik som i treeren der manglet det blant annet en robot. hvem quest var det? Forsvaret av Bigtown Var meningen at det skulle være to roboter, men jeg fant bare en robot der og jeg leste på nettet at grunnen var bug. Det var også noen andre quests som var litt sånn men jeg husker ikke hvilke det var.. Endret 13. juni 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ikke akkurat gamebreaking den der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 vel om man teller med andre gjennomspilling der jeg måtte bruke en console command for å få spawna en robot, begge var borte. Men det var ikke noen stor ting. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Kan ikke huske at jeg trengte roboter der, skal jeg være helt ærlig. Kan faktisk ikke huske å ha sett en robot i det hele tatt. Heh, jaja Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det er fordi det finnes fire måter å forsvare Bigtown på, som du valgte i prequest samtale: 1. Med høy skill i Small Guns kan du lære innbyggerne å forsvare seg selv med pistoler/rifler 2. Med høy skill i Sneak kan du lære dem å gjemme seg 3. Med høy skill i Science kan du reparere roboter og sette disse til å forsvare byen 4. Med høy skill i Explosives kan du legge minefelt rundt Bigtown. Sådetså - nok Off-Topic - Fallout: New Vegas ser ganske awesome ut allerede, vi får dog vente og se om det blir must-kjøp i år (det blir det jo), mye annet snacks som kommer i år (også) Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Blir helt sikkert kjøp på meg i år, lite annet spennende jeg klarer å interessere meg for så langt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det er fordi det finnes fire måter å forsvare Bigtown på, som du valgte i prequest samtale: 1. Med høy skill i Small Guns kan du lære innbyggerne å forsvare seg selv med pistoler/rifler 2. Med høy skill i Sneak kan du lære dem å gjemme seg 3. Med høy skill i Science kan du reparere roboter og sette disse til å forsvare byen 4. Med høy skill i Explosives kan du legge minefelt rundt Bigtown. Sådetså - nok Off-Topic - Fallout: New Vegas ser ganske awesome ut allerede, vi får dog vente og se om det blir must-kjøp i år (det blir det jo), mye annet snacks som kommer i år (også) Litt off-topic igjen, men er du nødt til å velge en av dem? Hadde vært tøft om du kunne velge flere, eller alle sammen. Først legge et minefelt rundt byen de må forbi. Klarer de det venter robotvaktene. Deretter ligger innbyggerne i bakhold. Jeg synes Fallout 3 hadde bra potensiale, men det fenget meg aldri noe særlig, og jeg gikk fort lei. Er likevel interessert i New Vegas, men er skeptisk til Obsidian. Det eneste spillet de har gitt ut jeg faktisk liker er Alpha Protocol, og det er jo ikke akkurat fra øverste hylle. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Du er nødt til å velge en av dem, ja, men du kan reverse-pickpockete håndvåpen på innbyggerne og velge en av de andre, og da delvis få to. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Litt merkelig. Ingen av dem skaper konflikt med de andre, så hvorfor bare velge en? Jaja, får håpe New Vegas blir bedre. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Litt merkelig. Ingen av dem skaper konflikt med de andre, så hvorfor bare velge en? Jaja, får håpe New Vegas blir bedre. Tidsnød kan vel være en slags forklaring? AtW Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det er vel kanskje også fordi de fleste kommer over denne questen på et tidspunkt hvor de har nokså lave stats, og bare en av de fire statsene er høy nok (det er vel >50% i nevnte skill) på det gitte tidspunktet. Den reelle løsningen er nok mye enklere: - Man har et konversasjonstre med fire muligheter som gir fire forskjellige utfall. Spillet er rett og slett kodet slik at når man velger mulighet A så slutter samtalen og gir utfall A. At de ikke har kodet inn muligheten for å deretter velge mulighet B kan forklares med tidsnød, og også måten mutantene angriper på. Det er nokså enkelt å forsvare Bigtown (jeg sto på brua med Vengeance og sprayet vilt), selv uten noen av de fire ekstrahjelpene. Iallfall, Fallout-seriens forse har alltid vært valgmuligheter. Det er flere måter å løse quests på, og de var tidlig ute med et rykte-system, hvor en karakter som slakter alt han ser får dårligere mottakelser enn han som hjelper alt han ser. Jeg satser på at New Vegas klarer å holde på dette, og bli minst like bra som Fallout3, og med Black Isle-folk med på skuta, kan vi håpe at det nærmer seg 1 og 2 i kvalitet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå