FrankBjarne Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Svømme under vann og finne et "lab kort" på en person. Så må du fjerne vannet i underetasjene. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Seriøst, finner ikke det forbanna armoryet i Vault 34. Står stuck nede på Officer's Office. Hvor må jeg gå videre? Da er vi to. Har du funnet passordene og det der? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Fikk det endelig til. Noe så enkelt som å bruke Officer's Terminal til å åpne døra til armoryet. Brukte omtrent 30 Rad-Aways der nede. Mye fint å hente der nede. Fikk ikke med meg alt... Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 @Iskall: nVidia d3d9.dll. Har spilt New Vegas, så jeg fikk ikke svart før nå Alle modsa jeg bruker finnes her, som er vel den største modde-siden for Fallout 3 og NV. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hvor får jeg tak i Power Armor eller skikkelig god armor? Går uten noen ting as we speak. Måtte legge igjen noe i Vault 34 til fordel for våpen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Fant nettopp ut at man burde holde seg unna steder som kalles "Sacrifcing Chamber" Pulse Gun one shotter jo robots. Digg. Brukte sikkert flere magasin med de andre våpna mot dem. Endret 30. oktober 2010 av Refsa 2 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Du får Power Armor hvis du hjelper BoS, ellers ligger det Power Armors i bunkeren til BoS og. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Fant nettopp ut at man burde holde seg unna steder som kalles "Sacrifcing Chamber" Pulse Gun one shotter jo robots. Digg. Brukte sikkert flere magasin med de andre våpna mot dem. Hvor i Vault 34 lå Pulse Gun? Fant den ikke før jeg ble nødt til å forlate stedet, pga radiation. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det husker jeg dessverre ikke. Kikka gjennom inventory og fant den da. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Faen, T knappen funker plutselig ikke lenger, så jeg får ikke venta i det hele tatt. Noen som veit om en løsning? Får lyst til å rive av meg huet snart. Prøvde å reloade en eldgammel save, da funka wait knappen. Har også prøvd å reinstallere. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Pinlig hvis jeg har misforstått noe her, men kan du ikke bare mappe venting til noe annet enn T-tasten? Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Nei, det står at jeg ikke kan bytte når jeg prøver i options. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Er det neon andre steder du får Followers of Apocalypse quest enn i Old Mormon Fort? Sykt epic moment! Jeg er inni en hule og slåss mot en Nightkin, og så plutselig forsvinner Rex rundt en sving og innover i hula, og så hører jeg noen lyder. Så ser jeg en brennende Rex spurter ut igjen etterfulgt av masse Incinerator kuler + en Nightkin Master i hælene Endret 30. oktober 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hvor i Vault 34 lå Pulse Gun? Fant den ikke før jeg ble nødt til å forlate stedet, pga radiation. I en footlocker i armoryet. Den er "very hard" (100 lockpick) låst, men man får en nøkkel i companion-questen til Veronica. Man kan også kjøpe den hos Silver Rush visstnok, men jeg er usikker på om questen må være aktiv eller om man kan kjøpe den nårsomhelst ("noe" skjedde med de ansatte, så jeg tok meg aldri bryet med å sjekke inventoriet deres). Noen har også rapportert at en random Fiend har den ved Horowitz Farmstead, men jeg kan ikke bekrefte dette selv. Tok meg forresten bryet å endelig gjøre ferdig unmarked-questen til Contreras på camp McCarran i går. Fikk en sweet M1 Garand ("This Machine") som gave. Og ja, den plinger når laderammen skytes ut Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Og der fikk jeg utfordningen i spillet jeg aldri fikk i fallout 3. Tre nightkins etter hverandre på very hard med hardcore mode var ikke akkurat lett, *stolt* Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Shit! Har noen av dere møtt Hardened Sentry Bot og Hardened Mister Handy? En pulse grenade tok 1/4 av livet. Glad jeg hadde Paladin Toaster ass! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Er det bare jeg som synes New Vegas er pinglete i forhold til F3? Savner Supermutant Overlords, de forvokste supermutant greiene det var bare 4-5 av, albino radscorpions etc. På lv30 med 100 i guns så dør alt så kjapt på "very hard" at det er helt latterlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg synes FO3 var enkelt når jeg var kommet til lvl30, så jeg ser ikke hva som er så anderledes. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 De dere Supermutants Overlordsa møtte man jo bare på i forbindelse med quests så godt som jeg kan huske og da var jo det jo alltid noe utstyr der som gjorde at du kunne drepe dem (Fat boy, hjelp av raiders ol.) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 De dere Supermutants Overlordsa møtte man jo bare på i forbindelse med quests så godt som jeg kan huske og da var jo det jo alltid noe utstyr der som gjorde at du kunne drepe dem (Fat boy, hjelp av raiders ol.) Nei, de var spredd omkring på kartet. Husker ikke om det var i forbindelse med en quest som du skulle drepe alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå