Gjest Slettet+513 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Akkuratt ja. Finner ut av det etter hvert. De skal ivertfall være veldig miljøbeviste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Noen som vet historien til dette? Edit: Kan også nevne at du ikke kan plukke opp noen av itemsene som ligger der. Endret 29. oktober 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Det er et par sånne veteran rangers med Elite Ranger uniform i Camp Golf hvis ikke jeg husker helt feil. Smalt hodet av en med 50cal, og var uoppdaget, og hadde stealth boy på. Men jeg gikk fra å være "liked" til å bli neutral hos NCR. Jaja, carefree cause now I look as bad as it gets ! Endret 29. oktober 2010 av itzTheTruth Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er shunned hos NCR. Det hender at jeg glemmer å sette på sikringen på våpenet, og da går det som det går. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Kommer ikke til å fullføre mainquest før om lenge. Ikke før det kommer DLC til PS3(kan ta en stund), fordi jeg bare elsker å levle opp, oppdage nye steder, se hva som er i det huset, den hulen, osv! Har heller ikke bestemt meg for om jeg skal velge NCR eller Mr. House's vei. Har gjort Boomer tingene. Nå har jeg lyst på den andre NCR armoren Den som disse "politi" liknende rangeren går rundt i Park-rangers som jeg kaller dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Tror jeg skal satse på å lage skikkelige konsekvenser for hva man gjør med scandinavian vikings. De vil blant annet ha nære relasjoner til Brotherhood of Steel og mislike NCR og Legion. De skal allerede ha kontroll over det som er igjen av kanada. Skal hjernevaske meg selv med g.e.c.k guides. edit: darn.. editoren krasjer. Endret 29. oktober 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Fy faen jeg fikk frysninger av hvor awesome de hadde laga slutten! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hvordan i heeeeeelvete dreper jeg Deathclaws? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hvordan i heeeeeelvete dreper jeg Deathclaws? I do it my way. 50 cal midt i trynet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 For de som er "tidlig" i spillet og vil ha caps: I bytte mot 2 stealh boys kan du enkelt sikre deg en god del. Første muligheten er å rappe med seg alt som er i Silver Rush i Freeside, er vel saker til borti 20k der. Andre muligheten er BoS hulen. pickpocket dama som trader ting og gå så ned under gitteret og bak der ho står så finner du power armor, våpen og ammo til en god slant caps Forøvrig er det ikke noe vits i å stresse med caps. Når du blir sterk nok til å ta super mutants enkelt kan du farme black mountain. Har 80k nå og gidder ikke lenger ta med noe jeg finner Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hvordan i heeeeeelvete dreper jeg Deathclaws? Først et skudd i hodet i sneak sånn at de mister nesten halvparten av livet, så charger jeg fram med Ballista Fist og Power Armor. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hvordan i heeeeeelvete dreper jeg Deathclaws? Først et skudd i hodet i sneak sånn at de mister nesten halvparten av livet, så charger jeg fram med Ballista Fist og Power Armor. En fin måte å gjøre det på! Hater når spillet fryser. Tredje gang det har frøset på min PS3. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Får skaffe meg skikkelig armor først. Enda et hatobjekt: http://fallout.wikia.com/wiki/Cazador Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Får skaffe meg skikkelig armor først. Enda et hatobjekt: http://fallout.wikia.com/wiki/Cazador Har min følgesvenn boone, og vi tar greit hånd om de. Men sleit med de på egenhånd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 50 cal incindiary VS Brahmin http://www.flickr.com/photos/cptnodegard/5126128288/ Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har møtt Fire Gecko nå. Wow de var svær forhold til alle de andre småtassene. Noen andre enn meg som har stumpet over Blind Deathclaw? HAHA! Da har man det gøy med 50cal på fjelltoppen rett over dem. Hvordan installerer jeg nytt scope på 50calen min? Jeg kjøpte på Gun Runners. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har møtt Fire Gecko nå. Wow de var svær forhold til alle de andre småtassene. Noen andre enn meg som har stumpet over Blind Deathclaw? HAHA! Da har man det gøy med 50cal på fjelltoppen rett over dem. Hvordan installerer jeg nytt scope på 50calen min? Jeg kjøpte på Gun Runners. Finnes ikke mods til 50 cal. Scope får du til Varmint rifle og Hunting rifle men ikke SNiper og Anti-Material fordi de kommer med det fra før. Finnes faktisk ingen mods til 50 cal http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_New_Vegas_weapon_mods Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Dette er garantert et banalt spørsmål, men er det slik som i Fallout 3 at spillet slutter etter mainquest? Og er maxlevel 30 her også? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har møtt Fire Gecko nå. Wow de var svær forhold til alle de andre småtassene. Noen andre enn meg som har stumpet over Blind Deathclaw? HAHA! Da har man det gøy med 50cal på fjelltoppen rett over dem. Hvordan installerer jeg nytt scope på 50calen min? Jeg kjøpte på Gun Runners. Finnes ikke mods til 50 cal. Scope får du til Varmint rifle og Hunting rifle men ikke SNiper og Anti-Material fordi de kommer med det fra før. Finnes faktisk ingen mods til 50 cal http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_New_Vegas_weapon_mods ah, hvordan monterer jeg scope jeg har kjøpt da? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Får skaffe meg skikkelig armor først. Enda et hatobjekt: http://fallout.wikia.com/wiki/Cazador Har min følgesvenn boone, og vi tar greit hånd om de. Men sleit med de på egenhånd. Boone er som ei lita jente. Besvimer etter 10 sekunder i kamp mot 10 Cazadors. Noen som har funnet Recon Armor i Vault 22? Hart lett overalt, men nada. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå