Tabris Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg slet en del med den questen på level 5. Men hvis du har nok ammo og godt med Stimpaks, så skal det nok gå bra. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har dere noen tips til en som netopp har begynt å spille Fallout NV? har ikke spilt noen Fallout spill tidligere. Skjønner liksom ikke så mye av spillet, så en super-basic guide til hvordan å få startet hadde jeg ikke takket nei til? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det er et åpent sandkasse-spill av type FPS/RPG. Start med å prate med alle i den byen du starter i (husker ikke i farten hva den heter) og gjør alle quests der, for å bli kjent. Når du går opp i level vil jeg absolutt anbefale deg å putte mange skill poeng på Guns, siden det er noe av det du vil bruke mest. Speech, Science og Lockpick er også ganske viktige. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Oki takk får spille litt mer i morgen, virker som et bra spill! Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det er et veldig bra spill. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hva er det beste våpenen for å ta Nightkin forresten? Skal komme meg tilbake til Ghoulene og hjelpe dem rydde kjellern. Selv om jeg nesten dret på meg da jeg gikk stille og fredelig rundt i kjellern og tittet da plutselig en Nightkin poppet opp foran meg å skrek... Det gjorde jeg og for å si det mildt :!: Jeg digger å slå dem flate med balista fist. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ooh, epic moment! Fant to Bighorners oppe i skogen og tok ut den ene med hunting rifla mi, men Veronica ble most rett inn i fjellveggen av nummer no, akkurat idet jeg skjøt den, så jeg fikk sweet slow-motion imens Veronica lærte seg å fly. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Til dere som trenger et hjem: Bruk denne modden, og så får dere et fint lite hjem i Goodsprings @Refsa: Nei, jeg fikk den av en Raider Leader eller noe sånt. Mods jeg bruker, som jeg anbefaler: Fellout - Gjør lyset mye finere, og gjør at natt faktisk er natt, anbefalest! nVidia d3d9 - Den fikser det laggeproblemet mange her har, til en viss grad. Edit: Og denne er et must. Den gjør menyene litt lenger, sånn at du slipper og scrolle så mye. Endret 28. oktober 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Bingo, the motherload. 1 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 What? Hvor fant du den? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Var det Star Cap skatten? Et lite barter spørsmål; Funker caps`n Selgerne har på seg som den gjorde i F3? Jo mer du selger til selgeren, desto mer penger har han neste 24t når du trader han? Slik at du sakte men sikkert bygger opp en selger? Selger det meste jeg har til fyren i Dino`en i Novac, og han har rundt 1k caps nå. Endret 28. oktober 2010 av Xandathrii Lenke til kommentar
SaulGoodman Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hvilken companion får man best utbytte av når man spiller melee? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hvilken companion får man best utbytte av når man spiller melee? Veronica? Ho er en jævel på.. powerfist er det vel? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har gitt en Chainsaw til Boone og han sager noe sykt for å si det sånn. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 What? Hvor fant du den? Bloodborne Cave Det er ikke star cap skatten. Plukket opp star cap skatten i går kveld og den er som følger: En unik laserpistol, ca 1400 caps, en holotape og en hel haug med sheriff-stjerner uten noe som helst verdi. Man trenger forresten 50 star caps. Jeg kom inn med 59 og 9 av de ble omgjort til vanlige caps som jeg fikk tilbake Lenke til kommentar
Halky Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hmm har nettopp startet og spillet detta spillet selv nå, måtte jo testet ut Selv om man aldri fikk rundet F3 grunnet teite bugs ;/ Men men detta virker nå lovende så langt, er vel bare lvl 3 eller noe sånn enda. Lvler ikke så raskt her ser jeg sånn som man gjorde i F3. Men er nå enda fortsatt bare helt i start området. Uansett ett lite problem jeg har har er kraftig lagg etter at jeg har snakket med folk, så kraftig at jeg sliter litt med og få avsluttet samtalen eller endret teama osv... ;S Vet ikke om det har noe med mine innstillinger eller om det noe i spillet som er feil her. Skal nå ha ett mere en bra nok skjermkort ihvertfall da graffikken ikke er stort bedre en den var iF3. Men ja får håpe det blir bedre med noen patchers med tiden. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 What? Hvor fant du den? Som raid2 sa over her, Bloodborn Cave. Krever 100 lockpick for eller en nøkkel for å komme seg inn samt 50 (?) lockpick for og åpne kista med godene. Pass på fella ved inngangen, kan kille deg instantly. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har dere 100 i lockpick eller bruker dere andre metoder? Og hva var fella? Jeg fant ikke den.. sett i spoiler om nødvendig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har egentlig gitt opp historien i spillet. De har gjort et tappert forsøk på å gjøre alt veldig dynamisk og "choose your own path", men resultatet er pinlig kaos. Å ha Bortherhood medlemmer kalle deg "stranger" fordi du gjør Veronica questen ETTER BoS questene var en ting, men nå er det jaggu en general som sitter og planlegger angrep på The Fort hvor jeg drepte alt som rørte på seg for 15 in-game timer siden. Consistency, anyone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Må bare spørre siden det skjer hver gang ett nytt sandkassespill kommer på PC. Er det noen veldig sprø mods der ute? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå