Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Fallout 3 er ett veldig kult spill. Dette kan vel ikke bli dårligere?

 

Men grafikkmessig ønsker jeg at de lisensierer CryEngine 3 til Fallout 4. Grafikken de bruker nå begynner å bli gammel. Men CryEngine 3 kan også benyttes på konsoller. Problem løst.

 

Tror den grafikkmotoren kunne infridd alle behov i rollespill etter det jeg har hørt om at motoren vil kunne støtte rpg spill (Feks S.T.A.L.K.E.R. 2) i tilegg til action/adventure.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Hvis det er graffiken vi får, må jeg si at jeg blir litt skuffa. Det er jo omtrent lik som 3 som kom ut i 07(?). Det blir nok ikke like bra som 3, men det blir nok vanvittig bra! Hvis de bare klarer å få til et TES 5 (blir det vell?) og, så blir jeg hvertfall fornøyd :)

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar

Hvis det er graffiken vi får, må jeg si at jeg blir litt skuffa. Det er jo omtrent lik som 3 som kom ut i 07(?). Det blir nok ikke like bra som 3, men det blir nok vanvittig bra! Hvis de bare klarer å få til et TES 5 (blir det vell?) og, så blir jeg hvertfall fornøyd :)

Kom ut tredje kvartal i 08.

 

Jeg gleder meg til det kommer ut, jeg. :wee:

Lenke til kommentar

Joda. Oblivion og Fallout 3 har brukt GameBryo. Men man så klart at det var en del bedre grafikk på Fallout 3 enn Oblivion. Så man får håpe de har finpusset litt.

Håper også på at de har fikset litt på løpe/gå animasjonen. Når man går med W og D inne samtidig f.eks. sklei characteren til side med en animasjon som er ment til å gå rett fram med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Bryr meg egentlig ikke så mye om grafikken.

Eneste jeg bryr meg om er atmosfæren i spillet, historien og side-quests.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Åhh gleder meg som en unge til dette spillet :D Eneste jeg ikke likte med F3 var at det var så få forskjellige onde skapninger. Så jeg håper de har mer variasjon der. Men så lenge de pakker det fullt med side-quests, kule locations og kule karakterer så blir nok jeg fornøyd :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...