Hotel Papa Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Har akkurat starta å spille NV.. Hvor er det folka lagrer tina sine? Kan jo ikke gå rundt og bære på alt det man finner =/ 1 Lenke til kommentar
b00n Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 i starten er det og prioritere litt så kan du etter en liten stund få deg motell rom i Novak mener jeg på Og senere på the strip Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Selger det man ikke trenger og kaster det man ikke for solgt gjør ihvertfall jeg. Om det er kul armor, etc så finner jeg en tom hytte og stapper det inn der. Putter dette i spoiler siden det er litt spoilering. Du må ha kommet lenger en "Boomer" for å lese dette. Hvilken lvl har dere prøvd og gjøre den hvor du skal kontakte Boomers med? Har ikke nubsjangs til og gå inn i bombefeltet dems. Så da prøvde jeg og ta tunnel veien. Det var heller ikke smart for utenfor sto det 3-4 Deathclaws. Tror jeg må skaffe bedre våpen for den veien. Den andre veien aner jeg ikke hva jeg skal gjøre med. Døra var også låst og krevde 85 i LP. Har testa FPS fiksene også. Merka ingenting etter og ha låst FPS capen til 60. Fikk 10 mer FPS ved og bruke "ToggleEmotions" i console på dropsa. Ikke spesielt og bry seg om. Endret 26. oktober 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Refsa Bruk den Stealthboy-greia for å komme igjennom bombefeltet. Tror det skal funke greit. Jeg hadde også en Veronica på slep som fungerte som blink. Endret 26. oktober 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Refasa, ta et par doser av tubro, det burde gjøre at du løper raskt nok til at du ikke blir skutt. EDIT: Care to share hvor der dere pimp-questet befinenr seg ?? Endret 26. oktober 2010 av N.N Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Refsa Bruk den Stealthboy-greia. Tror det skal funke greit. Jeg hadde også en Veronica på slep som fungerte som blink. Hmm, det må prøves. Takker for tips Selvsagt klarte jeg og feiltrykke på den siste stealthboy'en min på the strip Ikke dum den heller N.N Endret 26. oktober 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 i starten er det og prioritere litt så kan du etter en liten stund få deg motell rom i Novak mener jeg på Og senere på the strip Men hvis man ditcher sakene sine i en forlatt trailer i Goodsprings, så blir de vel der? Eller kan noen stjele det? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Refsa Bruk den Stealthboy-greia. Tror det skal funke greit. Jeg hadde også en Veronica på slep som fungerte som blink. Hmm, det må prøves. Takker for tips Selvsagt klarte jeg og feiltrykke på den siste stealthboy'en min på the strip Ikke dum den heller N.N Er jo mye morsommere å løpe mens det sprenger overalt rundt deg Men det, funker, jeg tok tre turboer før jeg begynte å løpe, og kom fram uten problemer. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det høres bra ut. Den notaten fra han utenfor hjalp meg lite. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Jeg tror den beste måten å komme fram på er å bruke spoiler. Trenger ikke det egentlig, men bare sånn for gøy. Endret 26. oktober 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Refsa: Gå til et hus, vent til de slutter å skyte, gå til neste, vemt osv helt til du kommer til gjerdet og så følger ud bare gjerdet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Problemet er at når jeg er bak huset fortsetter det og skyte. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har rukket og spille 36 timer og blitt level 28 Skremmende Men er så grææævla kjekt spill Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Refsa og andre etter Boomers Powerarmor Det har vært rykter om at det er funnet power armor i et av de skrøpelige husene i bombefeltet til Boomers.. Men jeg fant ikke noe da jeg lette, men det er kanskje worth a try å lete for dere, hvis dere er interessert. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Refsa og andre etter Boomers Powerarmor Det har vært rykter om at det er funnet power armor i et av de skrøpelige husene i bombefeltet til Boomers.. Men jeg fant ikke noe da jeg lette, men det er kanskje worth a try å lete for dere, hvis dere er interessert. Det må letes etter. Tror jeg skal få med "Brotherhood of steel" med på "kampen" til NCR. Har alltid likt BoS. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Problemet er at når jeg er bak huset fortsetter det og skyte. Jeg holdt bare til venstre i feltet og løp fra dekning til dekning. Det gikk bra. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hvilke lag holder dere med? Hvilke "lag" er dere med? Sjæl holder jeg med NRC, og har fått med meg Boomerne på laget hittil. Tenkte å få med meg BoS også, det hadde blitt epic. Bombefly og powerarmors <3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Selv holder jeg også med NCR. Føler at de er "good guys" i hele området. Tenkt og få med meg boomers og BoS i kampen ihvertfall. Prøver også og få opp rep med de litt mindre "laga". Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ang. Power Armoren utafor Nellis: Det ligger en drept BoS fyr ved et gjerde i artelleri-sonen, hvis du gjør questet "Still In The Dark" som du får hos BoS, blir det nøyaktige stedet markert. Men ikke glem at du må ha power armor training da. 1 Lenke til kommentar
b00n Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Selv holder jeg også med NCR. Føler at de er "good guys" i hele området. Tenkt og få med meg boomers og BoS i kampen ihvertfall. Prøver også og få opp rep med de litt mindre "laga". Ang. Ncr NCR er jo good guys på en måte og mye "Snillere" enn mange andre factions, men de er jo litt vel harde i sine metoder for og ekspandere "Riket sitt". Er det inntrykket jeg sitter igjen med etter mange år med Fallout ihvertfall Endret 26. oktober 2010 av b00n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå