Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken level er dere og hvor lang tid har dere brukt? Jeg er level 12-13 og spilt 16 timer.. Høres litt mye ut.

 

level 6, spilt 7,5 time :) Men har spilt F3 mye, så tar det lett;)

Er heller ikke ute etter xp, det kommer før eller siden ;)

 

Jeg er i level 22-23 og har spilt 30 timer. (Shit! Har jeg brukt 30 timer allerede..)

 

INSANE mann! hehe. Ikke værst det siden det ble utgitt.. Du er ramm min venn! hehe

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar

Men siden man trenger så og så mange star caps, hva skjer om man går glipp av disse personene som har mange på seg? Må man finne disse igjen for å få alle, eller er det flere enn det nødvendige antallet star caps i spillet?

 

Det er plenty av star caps i spillet, spesifikt

 

101

stykker totalt.

 

Her er en liste over hvor alle er.

Lenke til kommentar
Simple trick, simple win.

 

Du får prøve å ikke være så glupsk etter sakene til folk neste gang, da. ev. kan du prøve å plassere våpenet litt lavere, slik at an ikke treffer hodet. :p

 

Simple grenade in pocket, simply messy. :p

 

Et kjapt spørsmål. Første rundt utforsket jeg en god del rundt Goodsprings og hadde mye moro. Jeg restarta nå, valgte Wild Wasteland og fant en Goodspring Cave litt utenfor byen. Er det slike tings om dukker opp med WW, eller var det bare jeg som ikke fant den i første runde?

Lenke til kommentar
Simple trick, simple win.

 

Du får prøve å ikke være så glupsk etter sakene til folk neste gang, da. ev. kan du prøve å plassere våpenet litt lavere, slik at an ikke treffer hodet. :p

 

Simple grenade in pocket, simply messy. :p

 

Et kjapt spørsmål. Første rundt utforsket jeg en god del rundt Goodsprings og hadde mye moro. Jeg restarta nå, valgte Wild Wasteland og fant en Goodspring Cave litt utenfor byen. Er det slike tings om dukker opp med WW, eller var det bare jeg som ikke fant den i første runde?

 

Det er det jeg lurer på også ;)

Lenke til kommentar

Helvete, så mange locations det er. Tok akkurat den perken som gjorde at jeg fikk alle på kartet. Det er en del mer enn FO3 for å si det sånn.

 

kan du være litt mer spesifikk?

Nei. Det er måte på hvor lat du skal få lov til å være. Det er postet en fiks her i går eller noe. LITT klarer du å lese.
Lenke til kommentar

Leste i denne tråden at det kommer i desember, kan noen være mer spesifike? Fant bare dette på de offisielle sidene:

 

BETHESDA SOFTWORKS ANNOUNCES PLANS FOR FALLOUT: NEW VEGAS ADD-ON GAME CONTENT

Bethesda Softworks®, a ZeniMax® Media company, today announced plans to develop add-on content for Fallout®: New Vegas™, the follow-up to the 2008 Game of the Year, Fallout® 3. Read the full press release here.

Lenke til kommentar

For tredde gang:

 

Noen som vet ossen jeg kan kontakte

BoS folka i Hidden Valley uten at de skyter meg i fillebiter?

 

 

fyrer det opp i gang nå så skal vi sjå..

 

LVL 17, 26 timer, og jeg har pokkens ikke fått tak i sniper rifle enda!

 

Har scope mod til laser rifle, men jeg vi ha en til pulse, hunting eller noe annet med lite pakka kraft i.

 

Stell deg uttafor Gun Runners og vent 24 timer av gangen til de har de du leter etter. Regner med at de værtfall skal ha Scope til Hunting Rifle.

Endret av N.N
Lenke til kommentar

Irriterer meg at ingen vil reparere briller og annet headgear. På den annen side, så er weapon repair kits fine greier. Tror jeg må ta meg en runde rundt og samle opp deler og ting jeg ikke hadde skill til å låse opp tidligere i spillet.

 

Det virker som de satte de første låsene man kommer over i spillet på ganske høy difficulty, fordi det er ment at man skal bruke magazines i tillegg. Synes egentlig ikke noe særlig om det.

 

Er det noen som bruker survival noe særlig? Jeg ga beng i å levle opp den skillen. Men, er litt nyskjerrig på hva jeg har gått glipp av. Har satset på guns, sneak, lockpicking og repair fra start. Har også begynt å fylle på med science og speech.

Lenke til kommentar

For tredde gang:

 

Noen som vet ossen jeg kan kontakte

BoS folka i Hidden Valley uten at de skyter meg i fillebiter?

 

 

Det skal være lettere å få kontakt med dem, dersom du Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

har med deg veronica som companion, siden hun er en BoS chick. Eller så kan du gjøre ED-E questen. Da vil du bli kontaktet av BoS etterhvert. Men, med veronica vil de være ennå mer vennlig innstillt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...