Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Ahh deilig å ha fått spilt litt etter at jeg måtte jobbe på fredag og lørdag. Hittil så synes jeg at spillet lever greit opp til forventningene. En ting som har irritert meg veldig (og som forsåvidt var irriterende i F3) er det at når jeg skal selge ting så samles alle items på én liste og det er utrolig vanskelig å finne ut av hva man kan selge. Så jeg må konstant gå ut av selge valget og sjekke gjennom "pip-boyen" hva jeg kan selge.

 

Slenger i tillegg opp et litt kult bilde:

post-89714-1288098847,0032_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unarmed er gjort mye bedre i New Vegas enn i FO3.

 

Mye, mye bedre, har egentlig aldri likt melee eller unarmed, men det elsker jeg nå! Nå enten oneshotter jeg med sniper rifla, eller onehitter med Ballista Fist.

 

Ohoy Devil, Hvor fant du Sniper Rifla. Har nå spilt i 8 timer, og har ikke kommet over ei enda...

 

Et annet question: Når jeg lagde Charen valgte den Treats`n(perk-ish) der det skal dukke opp "abnormaliteter" i ørkenen.. Men har ikke truffet på noen enda. I følge bildet kan det være alt fra Aliens til Wierde Monstre.... Noen andre som har møtt på noe?

Lenke til kommentar

Hm... fant to litt irriterende ting.

 

- Butikkene eksisterer ikke. Dvs jeg rundstjal Doc Mitchell og stjal alfra huset hans og lommene hans, men det påvirket ikke innholdet i butikken hans. Jeg tok alle pengene hans og gav han femti spenn for å heale meg, men etterpå hadde han ingen penger i lommene. Mener Morrowind f.eks hadde alt liggende i butikken eller i lommene til folk. Om en butikk f.eks solgte et sverd var det fysisk i butikken. Stjal man det derfra kunne man ikke kjøpe det senere. Eller noe sånt. Dere skjønner hva jeg mener.

 

- Hos Doc Mitchell fant jeg en ødelagt maskinpistol, men jeg kunne ikke ta den med meg fordi jeg ikke hadde høy nok Repair-skill. Hvorfor kunne jeg ikke ta den med og reparere den senere? Jeg kan jo ta med meg alt annet, som f.eks ødelagte bøker?

Lenke til kommentar

Hvor fant du Sniper Rifla. Har nå spilt i 8 timer, og har ikke kommet over ei enda...

 

Spoiler:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Det ligger en sniper rifle på toppen av en bunkbed i 1st Recon teltet i Camp McCarran.

 

Cheers :)

 

EDIT: Hvor mange Star caps har dere da folkens? Begynner å nærme meg 25 nå tenker jeg. Lurer på hva de kan brukes til senere ;)

Endret av Xandathrii
Lenke til kommentar

@odin7474: Skaff deg en companion, anbefaler Boone som du finner i Novac, han er sykt god med Hunting Riflen sin ;)

 

Jeg anbefaler også Brotherhood of Steel dama. Hu har helt sick damage med "power gloven" sin. One hitter guardsa utenfor the strip. Husker ikke helt hvor jeg fant ho. Litt sør for The Strip og åker greia til NCR. En campingvogn og noe shit.

 

Hun levler ikke med deg, slik som de andre companionsa gjør (det skal finnes en fix som jeg ikke har giddet å sjekke ut, siden jeg bruker Boone og ED-E). Veronica Santangelo heter hun forresten.

 

Aha, derfor ho nuker så sykt. Savner Fawkes fra Fallout 3 jeg :love:

 

Hun starter med 103 i melee skill. Men så vidt jeg vet blir hun lett slaktet av monstre med høyere level senere i spillet.

 

Boone er ganske rå med melee våpen også. Jeg ga han en gladius machete som han bruker flittig.

Lenke til kommentar

EDIT: Hvor mange Star caps har dere da folkens? Begynner å nærme meg 25 nå tenker jeg. Lurer på hva de kan brukes til senere ;)

Husker ikke hvor mange jeg har, men når man får 51 så kan man visst levere de inn til en dude. Og, nei, jeg husker ikke hva slags reward man får.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Damn, snowglobe tinga får du 2k+ caps for hos Jane i Lucky 38. Fin sum må jeg si.

Synes det er lite jeg. Det er jo dårligere en mange våpen. Da beholder jeg dem heller til pynt på hotellrommet mitt og selger diverse loot. Er jo plankekjøring å samle caps i spillet. Spesielt når man får den perken som gjør at du kan fast-travele selv om du er overencumbered. Har ikke kommet så langt opp i level selv enda da.
Lenke til kommentar

Er to sniper-rifler i armoryet i Vault 34.

Man drar dit i questen "Hard Luck Blues" som du kan få ved å enten snakke med en sharecropper i den inngjerdede åkeren nord-øst på kartet, nord for REPCONN HQ, forbi Grub n Gulp osv. Eller så kan man følge rørene til East Pump Station og starte questen ved å bruke terminalen der inne.

 

edit: Har rundt 40 star caps.

Endret av raid2
Lenke til kommentar

Meh

 

Holder nå på med siste del (tror jeg) av Daniel Contreras unmarked quest, og skal treffe en viss Mr. Price i Miguel's Pawn Shop. Traff på en fyr som heter Keller inni der som sa at han passer på handel eller noe for Price da han ikke er her, og fikk beskjed om å vente til han dukket opp. Har nå ventet i flere in game dager men han har enda ikke kommet inn gjennom dørene. Noen som har gjort dette før og vet hva jeg skal gjøre? :)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...