Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Per i dag finner du ikke noe redskap som du kan holde i handen med nok kraft til å disinigrere et organisk vesen på størrelse med et menneske.

 

Enig, men du sa "redusere til aske", ikke disinigrere. Setter man fyr på en person blir h*n redusert til aske. Problemet er beina, men det er bare å bruke nok varme eller andre metoder. ;)

 

 

Jeg har en bra måte å få et hotellrom på:

 

 

Om du drar til Novac vil du finne en fjott i et ulåst hotellrom. Bare skyt han og dra liket inn på badet, så har du et gratis hotellrom. Regningen kan nok bli høy etterhvert, men det er jo ikke ditt problem. :p

 

Gjør du det på den måten fucker du opp et sidequest du får på The Tops(?).

 

Godt mulig, men jeg fucker opp sidequest jevnlig gjennom hele spillet. Strengt tatt burde vel ikke skyte-tutorialen bestått av å skyte Sunny i rompa. :p

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Har nå fårr sheriff til Prim og div andre oppdrag.Har akkurat løslatt 2 Powder rangers fra Legions..

Så jeg har gått i mot dem,med andre ord.

Jeg fikk et oppdrag fra Legion "spread the word",noe jeg gjorde.

 

Dumt jeg ikke drepte han mens jeg kunne..

 

Nå har jeg 2 åpne oppdrag,det ene er Main quest,der jeg må til Novac via Nipton,og et annet kalt "crimson caravan"..

 

Men for å komme meg dit må jeg gå forbi masse deathclaws.Jeg blir drept på flekken av de monstra,selv om jeg prøver å skyte dem i føttene eller hodet.

Og ikke har jeg sjanse til å løpe fra dem heller,de er jo så raske..

 

Mitt kraftigste våpen nå er vel enten caravan shotgun eller cowboy rifla.

Noen som vet hvor jeg kan få bedre våpen fort?

 

Eller er eneste løsning å bare holde meg til main questen?

Endret av odin7474
Lenke til kommentar

@odin7474: Skaff deg en companion, anbefaler Boone som du finner i Novac, han er sykt god med Hunting Riflen sin ;)

 

Jeg anbefaler også Brotherhood of Steel dama. Hu har helt sick damage med "power gloven" sin. One hitter guardsa utenfor the strip. Husker ikke helt hvor jeg fant ho. Litt sør for The Strip og åker greia til NCR. En campingvogn og noe shit.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg kan få bedre våpen fort?

 

Eller er eneste løsning å bare holde meg til main questen?

Bare drep badguys og loot det du kan så får du bedre våpen snart. Jeg fikk ganske tidlig Bladed Gauntlet. Den eide jeg ganske bra med lenge, men er byttet ut med et bedre unarmed nå.

Unarmed er gjort mye bedre i New Vegas enn i FO3.

 

 

Andre som opplever store FPS drops? Sitter på pc og ligger på en god jevn FPS. Så dukker noen områder opp (et hotel på The Strip f.eks) og det lagger som et annet helvete. Har også prøvd å skru ned og opp på settings. Ingenting har hjulpet så langt.

Opplever noe FPS-drop av og til selv, men ikke noe plagsomt. Hvilken maskinvare har du?

Ble vel forresten posten en fiks for en del FPS-drop her for noen sider siden.

 

Jeg anbefaler også Brotherhood of Steel dama. Hu har helt sick damage med "power gloven" sin. One hitter guardsa utenfor the strip. Husker ikke helt hvor jeg fant ho. Litt sør for The Strip og åker greia til NCR. En campingvogn og noe shit.

Ved 188 tradepost eller noe hva det nå heter.
Lenke til kommentar

Hmm, ok takk. Prøve og google kanskje :blush:

 

Kan linke til en post på forumet til Bethesda. Sikker linka før. Kanskje putte inn i førstepost om den funker for flere? Her er en anen post med litt flere metoder. Skal teste ut når jeg kommer hjem.

 

Sitter på AMD PIIx6 1055t og HD4890. Vanligvis med FPS'en 70-120.

 

Laggingen er spesielt ille inne på det ene hotellet på the strip. Den er ganske sjelden her også, men fortsatt plagsomt når en skal sikte, etc.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Hmm, ok takk. Prøve og google kanskje :blush:

 

Sitter på AMD PIIx6 1055t og HD4890. Vanligvis med FPS'en 70-120.

 

Laggingen er spesielt ille inne på det ene hotellet på the strip. Den er ganske sjelden her også, men fortsatt plagsomt når en skal sikte, etc.

Hmm. Selv sitter jeg på e8400 og 4870 og opplever ikke så ille drop. Vet ikke nøyaktig FPS, selv om din hw skal være bedre enn min.

 

Mye, mye bedre, har egentlig aldri likt melee eller unarmed, men det elsker jeg nå! Nå enten oneshotter jeg med sniper rifla, eller onehitter med Ballista Fist.

Samme her. Elsker Ballista Fist. Fiendene flyr veggemellom når jeg spiller.
Lenke til kommentar

@odin7474: Skaff deg en companion, anbefaler Boone som du finner i Novac, han er sykt god med Hunting Riflen sin ;)

 

Jeg anbefaler også Brotherhood of Steel dama. Hu har helt sick damage med "power gloven" sin. One hitter guardsa utenfor the strip. Husker ikke helt hvor jeg fant ho. Litt sør for The Strip og åker greia til NCR. En campingvogn og noe shit.

 

Hun levler ikke med deg, slik som de andre companionsa gjør (det skal finnes en fix som jeg ikke har giddet å sjekke ut, siden jeg bruker Boone og ED-E). Veronica Santangelo heter hun forresten.

Lenke til kommentar

Kan ikke dere to bare slutte å quote hverandre og krangle om hvem som har "rett". Det er pointless for oss andre å måtte bla gjennom halvsider med quotes og tekst.

 

Vi kranger ikke, vi bare diskuterer. Siden når ble det off-topic å diskutere andre ting enn quester?

 

Er trist.. en i klassen har allerede runnet det en gang (skal nok igjen), og flere er langt inni det. Meg stakkars meg har bare just kommet til Novac..

 

Får legge noen timer i det så jeg får gjort en del denne uka. Men har jo Fable 3 også..

 

Hei, nevner du Fable 3 er det off-topic følge Bytex. :p

 

Men litt mer seriøst, hvorfor er det trist at du ikke har kommet så langt ennå? Da har du jo fortsatt en hel masse å glede deg til og utforske. Fabl 3 kan bli bra, men for min del holder det med ett spill om gangen. Et spill går ikke ut på dato om jeg ikke har spilt det en uke etter release. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hvor var det du fant den rifle du viste på forrige side, Iskall?

Den er inne i gruven der, du må finne veien som går oppover å den er gjemt i en liten hule med masse medical ting, stimpaks og lignende.

Når du er inne i det rommet ser du riflen ganske så fort ;)

Lenke til kommentar

@odin7474: Skaff deg en companion, anbefaler Boone som du finner i Novac, han er sykt god med Hunting Riflen sin ;)

 

Jeg anbefaler også Brotherhood of Steel dama. Hu har helt sick damage med "power gloven" sin. One hitter guardsa utenfor the strip. Husker ikke helt hvor jeg fant ho. Litt sør for The Strip og åker greia til NCR. En campingvogn og noe shit.

 

Hun levler ikke med deg, slik som de andre companionsa gjør (det skal finnes en fix som jeg ikke har giddet å sjekke ut, siden jeg bruker Boone og ED-E). Veronica Santangelo heter hun forresten.

 

Aha, derfor ho nuker så sykt. Savner Fawkes fra Fallout 3 jeg :love:

Lenke til kommentar

Den er inne i gruven der, du må finne veien som går oppover å den er gjemt i en liten hule med masse medical ting, stimpaks og lignende.

Når du er inne i det rommet ser du riflen ganske så fort ;)

 

Har hulen noe navn?

 

Savner Fawkes fra Fallout 3 jeg  :love:

Fawkes :love:

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...