Bytex Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Jeg blir så demotivert av å bli røsket ut av innlevelsen og måtte restarte at jeg orker ikke mere..håper på en til patch. Eller bedre hardware. Må kjøre på 1024x768 for å bli kvitt lyd-hakking hver gang jeg snur meg eller aktiverer VAT. Jeg liker å fortape meg i timevis inni et spill, ikke bli røska ut et par ganger i timen pga kræsj. Endret 25. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Nå har jeg Cæsar og hans menn etter meg pga jeg gjorde noe for van graff familien eller hva de het. Og nå skal jeg til Cæsar lol! Dette går ikke bra, hehe! Men har da The Mark of Caesar. Møtte til og med Assassins på veien dit. Ler meg skakk hvis jeg får komme inn(Må jo det, iom at det er Main Quest) Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 "Teoretisk sett er det mulig å lage et hoverboard, men da måtte man for det første hatt en stor motor, og for det andre ville det ikke ha kunnet fly. Med andre ord ville det blitt svært upraktisk og dyrt å produsere og bruke." Det største problemet som ville oppstått ved et hoverboard er balanse for å kunne stå på brettet. Dersom en har utviklet kontrollsystemer til roboter som kan kjøre på et ben over sanddyner og fjellterreng, skulle det ikke være noe problem å overføre denne teknologien til et ev. balanseror på et hoverboard. "Det er ikke noe problem å lage en fungerende laserpistol som er sterk nok til å drepe folk ganske kjapt, men ammunisjon/drivstoff/whatever ville kostet alt for mye. Hvorfor bruke en liten formue på en laserpistol når du i stedet kan kjøpe en hel drøss tradisjonelle våpen som fungerer like bra?" Per i dag finner du ikke noe redskap som du kan holde i handen med nok kraft til å disinigrere et organisk vesen på størrelse med et menneske. Teknologien til å lage et bærbart batteri med en slik styrke og spenning finnes bare ikke. For å generere en slik mengde kraft må du være koblet direkte til et atomkraftverk, for å ikke snakke om komponentene som våpenet må inneha for behandle en slik strømstyrke. Alt dette pakket i et håndholdt redskap med dagens teknologi? Drøm videre Når vi i fremtiden snakker om ett håndholdt lasergæver med nok kraft til å forsmuldre 30 mennesker per batteri, og hvor et batteri tar mindre plass enn en snusboks, tilsier det at energitilførsel er kommet langt nok til å kunne opprettholde et mindre levitasjonsfartøy, uten å ta opp for mye bulk på selve fartøyet. Du er driti ut, vikingkylling. Hvis Laser Rifles er mulig, så burde Hover Board også være mulig. Jeg forventer en unnskyldning fra deg. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 herregud, ro ned, er ikke akkurat som om han har kalt søsteren din for en hore Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 herregud, ro ned, er ikke akkurat som om han har kalt søsteren din for en hore Nei. Og jeg har heller ikke kalt moren din for en 5 dollors cumslut. Men hva forandrer det? Fakta er fakta -- og de skal på bordet. Viking. Vi venter på en redegjørelse for dine upassende fremstøt innen denne tråden. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Unnskyldning for å mene/tro noe? Enig i han over meg der... EDIT: Han over han over meg. Han over meg er en tulling. Endret 25. oktober 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Unnskyldning for å mene/tro noe? Enig i han over meg der... EDIT: Han over han over meg. Han over meg er en tulling. rapportert. med mindre du kommer med en unnskylding akkurat nu! EDiT: Kun en scare tactic, og den funka ikke! Nå må jeg meddele deg at du er en falukorv knaskende pungrotte, med toalettpapir som beste egenskap. Endret 25. oktober 2010 av Balthier842 Lenke til kommentar
b00n Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Harliga låndån så de seie! Nok OT! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 meg: hei allesammen! det er en kjempefin dag og jorden er run! ^_^ <3 du: nei det er den ikke: D: meg: * peker til hubble teleskop * du: glaner iherdig i teleskop linsen :O du: ser at jorden er rundt :/ du: oj , ja jorden er rundt, jeg beklager :> meg: ikke noe problem. kan vi være bestevenner? ^_^ Hvor gikk dette feil, mine venner? kom igjen si det magsike ordet: Unnskyld, jeg er lei meg for å ha rakket ned på dine muntre inskudd i denna tråden. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Bitches be loco, chill down. Trenger fortsatt hjelp med hvordan man kan få kontakt med BoS uten at de skyter deg på stedet i HIdden Valley eller hva det nå heter. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Prøv å gå inn der med BoS outfit. Kom selv enkelt inn der, men kan være fordi jeg har 9 i charisma(?). Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 War, war never changes (Om det som foregår her inne nå) Hoho så jeg koser meg med Fallout New Vegas! Hva er folk her inne sine tips som de har gjort og føler er bra? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Unnskyldning for å mene/tro noe? Enig i han over meg der... EDIT: Han over han over meg. Han over meg er en tulling. rapportert. med mindre du kommer med en unnskylding akkurat nu! Kommer ikke til å skje. Rapportert. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Må jeg drepe en BoS for å få drakta til BoS? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Må jeg drepe en BoS for å få drakta til BoS? Tror det var noe i ett hull i Hidden Valley. Vet ikke med CND men. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Hvorfor diskuterer dere om det og det er mulig i virkeligheten, når det er i fallout? Fallout er et spill, og det vil nesten aldri være mulig å bruke fast travel eller glitche halvveis ned i bakken i virkeligheten. Punktum på den diskusjonen. Endret 26. oktober 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Dette er på linje med han duden som ikke ville spille spillet på grunn av at det inneholdt binære skorpioner! Oh yeah Hvordan er det med mods? Noen som har noen gode anbefalinger? Personlig bruker jeg URWL (mye flottere farger og bedre lyssetting. Anbefales!), "perks every level" (sier seg selv, litt mer Fallout 3 style), og MTUI som gjør dialogboksene og alt det der ti ganger bedre. Dere kan jo sjekke innom her: http://www.newvegasnexus.com/index.php . Er vel der du finner det meste Endret 26. oktober 2010 av Selvin Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hvorfor diskuterer dere om det og det er mulig i virkeligheten, når det er i fallout? Fallout er et spill, og det vil nesten aldri være mulig å bruke fast travel eller glitche halvveis ned i bakken i virkeligheten. Punktum på den diskusjonen. De diskuterte våpen. Ikke transportmuligheter. /reboot den diskusjonen. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hvor var det du fant den rifle du viste på forrige side, Iskall? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har en bra måte å få et hotellrom på: Om du drar til Novac vil du finne en fjott i et ulåst hotellrom. Bare skyt han og dra liket inn på badet, så har du et gratis hotellrom. Regningen kan nok bli høy etterhvert, men det er jo ikke ditt problem. Gjør du det på den måten fucker du opp et sidequest du får på The Tops(?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå