Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det går ann å få tak i et Poseidon Energy ID card noen plass? Eller er dette noe jeg må slumpe over.

 

Driver med et oppdrag relatert til HELIOS, that lucky old sun

 

¨

Science skillen min er langt fra høy nok, og ei er rep skillen heller det, derfor trenger jeg et PE-ID kort for å få en robot til å fungere her.

I værste fall, noen som vet om det er å finne et sånt inne i det bygget?

 

 

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Hansien:

Du finner to slike kort i et rom du har gått forbi, det er låst på den ene siden, men går du rundt kommer du inn.

 

 

Takk!

 

bare lurte kjapt på om man får sitt eget hus eller tilsvarede her, da jeg bærer på masse rart jeg helst ikke vil kaste eller selge... :whistle:

 

Japp,Har fått motelrom og hotellrom

Lenke til kommentar

Grrrr, jeg sliter med at det kræsjer til desktop helt tilfeldig..sånn gjerne etter 1-2 timer spilling. Faens irriterende dette..

 

Dette problemet hadde jeg i Fallout 3 også..ofte.. Kjører di i windowed mode? Og evnt.ALT-Tabber mye?

 

Jeg også..alt-tabber aldri, da det ofte nekter å gå tilbake igjen etterpå. Ikke windowed mode heller. Skjedde akkurat på nytt etter en halvtimes tid. Håpløse greier. Har patch 1.7 og.

 

Er i ferd med å gi opp hele spillet. Hver gang jeg kommer skikkelig inn i det, kræsjer det plutselig og røsker meg ut igjen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

bare lurte kjapt på om man får sitt eget hus eller tilsvarede her, da jeg bærer på masse rart jeg helst ikke vil kaste eller selge... :whistle:

 

Japp,Har fått motelrom og hotellrom

 

Jeg har en bra måte å få et hotellrom på:

 

 

Om du drar til Novac vil du finne en fjott i et ulåst hotellrom. Bare skyt han og dra liket inn på badet, så har du et gratis hotellrom. Regningen kan nok bli høy etterhvert, men det er jo ikke ditt problem. :p

 

Lenke til kommentar

bare lurte kjapt på om man får sitt eget hus eller tilsvarede her, da jeg bærer på masse rart jeg helst ikke vil kaste eller selge... :whistle:

 

Japp,Har fått motelrom og hotellrom

 

Jeg har en bra måte å få et hotellrom på:

 

 

Om du drar til Novac vil du finne en fjott i et ulåst hotellrom. Bare skyt han og dra liket inn på badet, så har du et gratis hotellrom. Regningen kan nok bli høy etterhvert, men det er jo ikke ditt problem. :p

 

 

:dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

poengløst å gjøre  de siste questene om man ikke kan Fortsette. Venter på patch eller Dlc som retter opp saken. MAn mister jo all lootet man får tak i og statusen om man må reverte til last save.

Lenke til kommentar

Har kommet til det oppdraget hvor jeg skal ta med cass til silverrush, men får henne ikke med. noen som har gjort dette oppdraget?

 

 

Du må først gjøre et oppdrag eller to for CCC, som CASS forteller deg at du skal.

Så får du et oppdrag hvor du må tilbake til cass.. etc etc etc!

 

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Har kommet til det oppdraget hvor jeg skal ta med cass til silverrush, men får henne ikke med. noen som har gjort dette oppdraget?

 

 

Du må først gjøre et oppdrag eller to for CCC, som CASS forteller deg at du skal.

Så får du et oppdrag hvor du må tilbake til cass.. etc etc etc!

 

Tusen takk! sto litt fast på denne

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Grrrr, jeg sliter med at det kræsjer til desktop helt tilfeldig..sånn gjerne etter 1-2 timer spilling. Faens irriterende dette..

Samme problemet, spillet har blitt oppdatert også.

Er bare å venne seg til å quicksave (F5) ofte.

 

BTW: Noen som har denne riflen?

Den heter Ratslayer og er fantastisk bra, i mørket er det med night vision innebygd i riflen.

post-135605-1288040588,2706_thumb.jpeg

Du kan finne den i denne gruven:

post-135605-1288040682,1607_thumb.jpeg

Lenke til kommentar

poengløst å gjøre  de siste questene om man ikke kan Fortsette. Venter på patch eller Dlc som retter opp saken. MAn mister jo all lootet man får tak i og statusen om man må reverte til last save.

 

Kommer en dlc til jul. Kanksje noe slikt i den. Men uansett må man jo ta visse valg og dermed miste sjansen til å gjøre en haug med quests..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...