Tabris Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg spiller det på PS3 og har oppdaget et par små-bugs, da hovedsaklig clipping. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Uviktig. Men for ett spill Deilig å løpe rundt i det øde igjen Endret 24. oktober 2010 av itzTheTruth Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg sliter litt med å forstå at man kan mislike Fallout 3 og like dette spillet veldig godt. De er jo så like. Forskjellene er jo så subtile at de er lett å overse. Enig. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Wow, tror nesten aldri før jeg har sett noen spille spille som kvinne.. Jeg spiller nesten alltid som kvinne. Som en kompis sa det: "Skal jeg sitte og stirre på en rumpe i timesvis, så skal den i det minste være PEN!" Til informasjon finnes det faktisk en over the shoulder view på char. Du trenger absolutt ikke zoome helt ut for å glane polygon stumpen gamet ut. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Råder alle til å sette masse skillpoints pp Unarmed! De har syyke våpen. Jeg har 45 i unarmed og har et våpen sam har 95 DMG! Har du noen early game tips for en fledglende unarmed char. Tenker å gå rambo på neste playthrough, for the fuck of it. Også en ting til: kan man som unarmed char bruke våpen som powefist eller brass knuckles.. i og med at det egentlig er fighting hansker? Endret 25. oktober 2010 av Balthier842 Lenke til kommentar
b00n Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Konge spill, storkoser meg Men jeg savner en ATV eller lignende transport.. blir lange avstander og gå av og til :S Endret 25. oktober 2010 av b00n Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jaa.. hehe.. kjipeste greia ever er den airforce basen. Det tar evigheter å loke ferdig missions med by-til-by distansjoner mellom de ulike fasilitetene. Vi er liksom i år 2344, eller you name it, og så har dem ikke svevende skateboards, hover bikes, flybiler eller annet transpo gadgets. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jaa.. hehe.. kjipeste greia ever er den airforce basen. Det tar evigheter å loke ferdig missions med by-til-by distansjoner mellom de ulike fasilitetene. Vi er liksom i år 2344, eller you name it, og så har dem ikke svevende skateboards, hover bikes, flybiler eller annet transpo gadgets. Man har jo fast-travel teleporten da Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det hadde kanskje brutt litt med fallout prinsippet når jeg tenker meg om. Litt av gleden er nytelsen ved å utforske ukjent territorie. Dog, når en befinner seg i en "pinch", in the middle of nowhere, så hadde en "haste" typ lignende drog ikke vært meg forut. Kan tenkes at ting blir litt enklere i henhold til å finne vei i tilsynelatende øde lokasjoner når mappet er utforsket ferdig. Men jeg mistenker at inntil den tid er omme, så vil jeg oppleve et par lange, lokete vandringer i ødemarka. Just sayin' Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Bare å vente på at noen lager en mod, det. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Mins å huske det var snakk om kjøretøyer i dette spillet. Noe Bethesda snakket om for en god tid siden? Kommer sikkert en mod eller en dlc ettervært Nå er kaffen ferdig, og fallout står klar på skjermen Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Last ned Sprint-Mod. Er slik at du kan sprinte med Shift knappen. Hadde det til F3, så det kommer nok til New Vegas, når Script extender kommer Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 lang tekst om usynlige "demoner" Dette questet gav meg nesten hjerteinfarkt da jeg tok det. Hadde heldigvis en companion da jeg gjorde det så jeg klarte såvidt å håndtere 2 av "demonene" samtidig. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Noen som vet om jeg kan fullføre The House Always Wins V uten og sprenge bunkeren til Brotherhood of Steel og med det få masse bad karma? + er det noen side-quest i BoS bunkeren som jeg kan gjøre? Bruk [ spoiler] [/ spoiler] 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Står fast i storyen, trur spillet har låst seg. Spoilers for de som ikke har kommet så langt: Jeg har valg å ta over New Vegas ved hjelp av Yes Man. Jeg har gjort questet Wid Card: Side Bets, jeg har vært hos alle factions og sagt ifra til Yes Man hva jeg syns om de. Men questet ligger fremdeles uferdig i quest-loggen min, selv om jeg ikke har noen objectives. Jeg har uploaded Yes Man til Mr. House' datamaskin, men når jeg snakker med han er de eneste alternativene jeg får "Let's talk about the tribes I should get to know" og "Goodbye". Trykker jeg på førstnevnte er mitt eneste neste valgmulighet "Let's talk about something else". Så Yes Man venter tydeligvis på at jeg skal snakke med han å levere questet, men det får jeg ikke til. Er det jeg som driter meg ut, eller er questet bugget? Noen som har tatt min rute og veit hva som skal gjøres? Jeg har drept både Cesar og Mr. House. Bump. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 lang tekst om usynlige "demoner" Dette questet gav meg nesten hjerteinfarkt da jeg tok det. Hadde heldigvis en companion da jeg gjorde det så jeg klarte såvidt å håndtere 2 av "demonene" samtidig. Bare jeg som syntes det var plankekjøring å fyke gjennom det oppdraget?Jeg herjet vilt med "bladet gauntlet" eller hva det nå heter. Den er helt rå. Slakter folk for fote. Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Har en fiks til dere med ytelsesproblemer i Windows 7 Fikset problemene hos meg. Har ikke lenger noen enorme FPS drops eller meget lav FPS med mye NPCs i nærheten eller ved ild osv. Fiksen vil however ødelegge Fraps hvis du bruker det. Ny adapter vil komme opp i Launcher som enten Nvidia 7900GT eller 8800GS, men det gjør ingen ting. Det er denne render infoen som er viktig. Standard FO NV, with my ATI HD 4870:Renderer Device Information: ATI Radeon HD 4800 Series aticfx32.dll RenderPath : BSSM_SV_2_B PStarget : ps_2_b PS2xtarget : ps_2_b Shader Package : 17 Normal D3D9 perf fix: Renderer Device Information: NVIDIA GeForce 7900 GS nv4_disp.dll RenderPath : BSSM_SV_2_A PStarget : ps_2_a PS2xtarget : ps_2_a Shader Package : 13 Bare legg d3d9.dll i hovedmappen til Fallout New Vegas. D3D9_dll_for_ATI.zip D3D9_dll_for_Nvidia.zip Endret 25. oktober 2010 av Dr.Satan Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Er nok ikke vits lenger da dette er patcha Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Idag plyndra vi et skip, det var mye gull der. Nå seiler vi videre for å finne fler skip. (piratsnakk). Må komme meg videre i dette spillet, men da jeg har påbegynt en guide, må jeg nesten vise iallefall deler av alt jeg gjør i video, så må lage update video osv.. blir helt demotivert jeg.. Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er nok ikke vits lenger da dette er patcha Har selv lagt inn den første patchen. Uten noen forbedring. Tviler faktisk på at det har blitt fiksa siden det var det samme problemet med FO3 og det ble aldri fiksa. Men kan jo ta feil såklart, har bare ikke hørt noe om det hvert fall. Ytelsen hos meg er hvertfall like smooth som rumpa til Jennifer Lopez nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå