Leo_Khenir Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Oi oi oi. Årets spillkjøp for min del. Har sikkert klokket inn snart 200 timer i Fallout 3. Fallout 1 & 2? Tja, 1000 timer til sammen? Noe sånt. Herlig at de får inn Black Isle-folka igjen, det burde piffe det opp litt mer mot 1&2... Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Høst 2010 Fallout New Vegas <3 Høst 2011 Project V13 <3 Blir noen herlige år med Fallout fremover nå Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Høst 2010 Fallout New Vegas <3Høst 2011 Project V13 <3 Blir noen herlige år med Fallout fremover nå Februar 2010-Høst 2010: Fallout 1, 2 og 3 i rekkefølge. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det er bare Bethesda som greier å lage slike trailere, altså! Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Høst 2010 Fallout New Vegas <3Høst 2011 Project V13 <3 Blir noen herlige år med Fallout fremover nå Februar 2010-Høst 2010: Fallout 1, 2 og 3 i rekkefølge. Skal gjøre mg ferdig med 3`ern, så kjøre 1 + 2 frem mot New Vegas Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja, traileren var ganske ertende. Gleder meg veldig til New Vegas. La oss nå spekulere litt i den kappekledte på slutten: Er det en NPC? Er det kanskje spillets helt vi ser bakfra? Og hvilken backstory får vår helt? Stammer han fra et Vault i nærheten av New Vegas? Eller er det nok en etterkommer av Vault Dweller fra FO1? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg tror ikke det er vår helt. Det var noe skummelt over det hele, så jeg vil gjette på at det er en fiende. Muligens en person som er litt kjent/beryktet i området, ikke for oss som spillere, men for NPC-ene. Mulighetene er mange, jeg kan fantasere i timesvis Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ja, traileren var ganske ertende. Gleder meg veldig til New Vegas. La oss nå spekulere litt i den kappekledte på slutten: Er det en NPC? Er det kanskje spillets helt vi ser bakfra? Og hvilken backstory får vår helt? Stammer han fra et Vault i nærheten av New Vegas? Eller er det nok en etterkommer av Vault Dweller fra FO1? les gjennom tråden, se nøye på flagget han holder hna på slutten av traileren. tviler på spillets helt, ser ut som en representant fra NCR vis det som er rykte stemmer så kan man velge mellom litt forskjellige backstory Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 http://gamer.no/article.php?articleId=45711 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg får gåsehud av å lese om det, jeg. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Stilig med hardcore modus der du må drikke vann og ammo har vekt da! Da blir det ganske så realistisk. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Stilig med hardcore modus der du må drikke vann og ammo har vekt da! Da blir det ganske så realistisk. Hardcore mode har jeg alltid kjørt i F3 ^^ Spise, sove, drikke osv. Men det er bra. Siden det er Geck og samme motor skal jeg ikke se vekk fra mods med det samme. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det skal være hardcore mode uten at du trenger mods i New Vegas. Derfor jeg skrev det Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Og et system for omdømme høres også ganske fett ut! Dæven som jeg gleder meg til dette! Heldigvis er det mange andre titler å gjøre seg opptatt med i mellomtiden. VATS skal visst være mer "melee-vennlig" også. Nei, dette kommer til å bli awesome! Men noe sier meg at det blir å velge side, spesielt mtp. den klassiske Falloutfriheten. Eller å bare gi F og gå din egen vei... Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg lurer på hvordan omdømme systemet blir.. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kan ikke vente! Teaseren ga meg gåsehud! Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg lurer på hvordan omdømme systemet blir.. aperture game sier dette: Reputation will be town specific and may well affect the games endings Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg håper det blir coop muligheter i singleplayern det hadde vært så gøy og spille split screen med venner Lenke til kommentar
Patney Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ughhh nei. Dette blir garantert ikke multiplayer, og takk herren for det. Et rollespill mister mye av det som gjør det til et rollespill når de skal hive inn multiplayermuligheter. Og omtrent alle spill om dagen skal ha multiplayer, blir ikke folk lei? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Mente mulighet for splitscreen med en venn på Xboxen^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå