Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Fant en pressure cooker et eller annet sted, men jeg aner dessverre ikke hvor. Har enten solgt den eller kastet den nå.

 

Hvis du har høy nok Science level kan du forklare han hvordan han kan lage den på en annen måte sånn at han kan lage den med en gang med vanlige lett tilgjengelige ting som du ikke trenger å finne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

AMD er noe dritt. Har ett hd5770 selv og det har kun vært problemer fra dag 1. POS imho.

 

 

Har ikke vært problem før, men nå begynner det å klikke seg til. Kanskje jeg skal prøve en eldre catalystpakke?

 

Ev. kan du prøve å skifte DX versjon. Fallout kjører vel og merke helt ned til DX9 om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar

Fant en pressure cooker et eller annet sted, men jeg aner dessverre ikke hvor. Har enten solgt den eller kastet den nå.

 

Hvis du har høy nok Science level kan du forklare han hvordan han kan lage den på en annen måte sånn at han kan lage den med en gang med vanlige lett tilgjengelige ting som du ikke trenger å finne.

 

Men det har jeg ikke. Så folkens, hjelp meg med å finne kaninkoker. :)

Lenke til kommentar

Står fast i storyen, trur spillet har låst seg. Spoilers for de som ikke har kommet så langt:

 

 

 

 

Jeg har valg å ta over New Vegas ved hjelp av Yes Man. Jeg har gjort questet Wid Card: Side Bets, jeg har vært hos alle factions og sagt ifra til Yes Man hva jeg syns om de. Men questet ligger fremdeles uferdig i quest-loggen min, selv om jeg ikke har noen objectives. Jeg har uploaded Yes Man til Mr. House' datamaskin, men når jeg snakker med han er de eneste alternativene jeg får "Let's talk about the tribes I should get to know" og "Goodbye". Trykker jeg på førstnevnte er mitt eneste neste valgmulighet "Let's talk about something else".

 

Så Yes Man venter tydeligvis på at jeg skal snakke med han å levere questet, men det får jeg ikke til. Er det jeg som driter meg ut, eller er questet bugget? Noen som har tatt min rute og veit hva som skal gjøres? Jeg har drept både Cesar og Mr. House.

 

Lenke til kommentar

Har problemer med det hvis vifta er av, noe som er forståelig, men det har jeg da altså ikke. Vifta går på høyere hastighet enn normalt, og når det gjelder klokking, så ja, jeg kjører på max klokking, men det har aldri hatt noe å bety før? Og da har jeg kjørt mye tyngre programvare enn New Vegas som er en lettvekter..

 

Temperaturen i kabinettet er helt på romnivå, altså akkurat passe :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Fant en pressure cooker et eller annet sted, men jeg aner dessverre ikke hvor. Har enten solgt den eller kastet den nå.

 

Hvis du har høy nok Science level kan du forklare han hvordan han kan lage den på en annen måte sånn at han kan lage den med en gang med vanlige lett tilgjengelige ting som du ikke trenger å finne.

 

Men det har jeg ikke. Så folkens, hjelp meg med å finne kaninkoker. :)

 

Gikk innom Goodsprings hos Chet som er en trader. Han hadde en trykkkoker til 20 Caps. Men det varierer fort hva dem har in-stock..

Lenke til kommentar
Strong Back per og alltid ha masse whisky med deg for å buffe strenght ved behov, så får du nok med deg det aller meste skal du se :)

 

Jaha, nå ble jeg alkoholiker. Takk for det. Tar du legeregningen så jeg blir edru igjen? :whistle:

 

Litt mer seriøst gidder jeg ikke ta Strong Back. Jeg prøver så godt jeg kan å tenke mer på selve karakteren enn hvor bra hun er, og Strong Back ville ikke passet helt. I stedet har jeg alt mulig med pistoler som run 'n gun, rapid reload og så videre, samt Bloody Mess (mest for å se fiender eksplodere med jevne mellomrom. 5% extra damage er ikke så nøye. Det tar bare to, tre skudd mot hodet for å kappe hodet av eller sprenge det, og litt ekstra skade gjør dem jo ikke enda mer død.) :p Har vurdert kannibalisme siden hun har en tendens til å være litt sadistisk. Må fiendene være døde før man begynner å tygge på dem? :p Det eneste jeg angrer at jeg ikke fokuserte mer på stealth og pickpocket. Lomme + granat = moro!!!!! :D Men jeg vil nok spille igjen senere med en dame som er enda mer sadistisk enn denne. Because you're worth it. :p

 

Akuratt installert dette via steam. Ble noen dager for sent, pga vedlikeholdsarbeid i huset, men nå sitter jeg spikret forann pcen. Åssen går det da folkens, virker New Vegas bra? Mye lik Fallout 3 har jeg skjønt?

 

EDIT: Elsker introen ;)

 

Jeg likte ikke Fallout 3 noe særlig og syntes det ble for likt Oblivon (som jeg heller ikke likte). Det eneste jeg har likt av spillene til Obsidian er Alpha Protocol, og det var jo ikke akkurat det beste der ute. Logisk nok var jeg skeptisk til New Vegas. Men Obsidian har ikke laget hele spillet alene. De samarbeidet tett med Bethesda, så de to har gjort det de kan best. Resultatet er et spill som minner mye om Oblivion og Fallout (logisk, da alle tre bruker samme motor), men det er mest i utseende. Dykker du ned i spillet vil du nok finne et spill som er langt bedre enn både Oblivion og Fallout 3 til sammen. Skulle jeg sammenligne det med noe må det nesten bli Morrowind eller Mass Effect 1. Morrowind var så bra at jeg først kjøpt Tribunal-expansionen, og senere kjøpte jeg Game of the Year Edition med Morrowind, Tribunal og Bloodmoon. (og bare det å skrive det gjør at jeg vil tilbake dit.) Mass Effect har jeg på både xboks og PC og spilte gjennom det på begge versjonene. Med andre ord: New Vegas er sinnsykt bra. :love:

Lenke til kommentar

Har problemer med det hvis vifta er av, noe som er forståelig, men det har jeg da altså ikke. Vifta går på høyere hastighet enn normalt, og når det gjelder klokking, så ja, jeg kjører på max klokking, men det har aldri hatt noe å bety før? Og da har jeg kjørt mye tyngre programvare enn New Vegas som er en lettvekter..

 

Temperaturen i kabinettet er helt på romnivå, altså akkurat passe :)

Hva betyr maks klokk?

 

Det er veldig viktig med høy viftehastighet og god luftgjennomstrømmning i kabinettet (regner med du bruker stock referanse kjøler) ved moderat klokking på disse kortene siden strømfasene blir veldig varme ganske fort. Det er ikke noe du har oversikten over i vanlige overvåkningsprogrammer generelt. Men du kan se dette i bl.a GPUZ

 

Ser hvertfall typisk ut i fra bildene at dette kan skyldes overklokking eller defekt minne.

Endret av Dr.Satan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...