Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite spørsmål: Hvor mange av dere har xbox- eller PS3-versjonen og bugs? Og hvor mange har PC-versjonen og bugs? Om jeg ikke tar feil er de aller fleste bugsene i PC-versjonen. Jeg har omtrent ikke hatt bugs i det hele tatt i xbox-versjonen, og enda mindre etter at vi fikk en oppdatering. (kræsjen var før oppdateringen.)

 

Fanken, begynner å bli vanskelig å bestemme seg for hva man skal dra med seg. Jeg har samlet med meg alt jeg finner av gevær, så nå har jeg alt fra en 10mm pistol til plasmagevær. Hadde en minigun en stund, men fant aldri noe ammo til den. Den var i tillegg i svært dårlig stand, så jeg solgte den. Ikke at jeg hadde plass til den heller. Jeg kan bare bære 200, og våpnene alene tar nok godt over halvparten. Ironisk nok så jeg en episode om hording på South Park i går. :p

 

Btw ikke undervurder små pistoler. To ghouls kom løpende mot meg, så jeg slo på VATS og fyrte av to skudd mot hver med en 10mm pistol. Resultatet var at hodene på begge ghoulsene eksploderte omtrent samtidig i saktefilm og nærbilde. Vakkert... :love:

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Ok. Kun noen generelle tips til bugs offere:

 

Save ofte (per time er en bra regel) sirkuler mellom savegames (tre for per time sirkus, og øvrige for landemerker).

 

Plukk opp ALT av enemy kill drops og selg dem eller dump dem i en beholder. Ikke la dem ligge ute i wasteland og forkludre spillmotor og minne.

 

Slutt å rape motoren ved å trykke V.A.T.S, så gå inn på pipboy for å skifte våpen, så trykke V.A.T.S igjen, så hoppe og så dra en 360 look around. La spillet få tid til å sanke inn kommandoer og spilltexturer.

 

Bruker for øvrig ps3 versjonen.

 

:)

Endret av Balthier842
Lenke til kommentar
Fy søren, forbanna AMD/ATI, displaydriveren krasjer hele tiden! Søppel! Bare så vidt jeg gidder å spille, når det klikker hvert tredje minutt..

 

AMD er noe dritt. Har ett hd5770 selv og det har kun vært problemer fra dag 1. POS imho.

 

Fanken, begynner å bli vanskelig å bestemme seg for hva man skal dra med seg. Jeg har samlet med meg alt jeg finner av gevær, så nå har jeg alt fra en 10mm pistol til plasmagevær. Hadde en minigun en stund, men fant aldri noe ammo til den. Den var i tillegg i svært dårlig stand, så jeg solgte den. Ikke at jeg hadde plass til den heller. Jeg kan bare bære 200, og våpnene alene tar nok godt over halvparten. Ironisk nok så jeg en episode om hording på South Park i går. :p

 

Strong Back per og alltid ha masse whisky med deg for å buffe strenght ved behov, så får du nok med deg det aller meste skal du se :)

 

 

lol

 

 

Forøvrig så lurer jeg på om noen vet hvor jeg finner sniper rifle, samt et sted hvor jeg kan kjøpe SURPLUS ammo til assorterte rifler.

 

:)

Endret av Balthier842
Lenke til kommentar

Oppdaget nettopp en hule langt under vann, ganske kult at man finner slike ting. Men finnes det noe slik at man kan holde pusten lenger?

 

Ja.

 

På Nellis AFB lager Jack en maske til deg i forbindelse med et oppdrag som gjør at du kan holde pusten evig.

 

Endret av Dr.Satan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...