Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

haha, ja har fryst avogtil når jeg har alt-tabbet. Men Lars, hvilken side er det du holder på med? Cæsar, Republikken, eller hva?

I denne gjennomspillingen er jeg en dødelig forførerske ved navn Tatiana som holder med NCR og er generelt snill med de fleste som ikke angriper henne.

 

Ved neste gjennomspilling blir det nok anderledes. Da tror jeg at jeg skal være en kaldblodig morder som allierer seg med Powder Gang og Legion.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til og med BBSgun/luftgevær er bedre en varmint.

 

Øh, hvor tar du det fra?

 

En varmint gun bruker 5.56 ammo, mens en BB faktisk er et luftgevær.

Sistnevnte har DMG/shot på 4, mens en umoddet varmint rifle har 18. Greit, en Cowboy repeater stiller med 32 og er ikke på langt nær den kraftigste i spillet, men forskjellen mellom en BB og en varmint er likevel en tanke større enn du påstår.

Lenke til kommentar

Har problemer med en mulig ny bug i en quest på Nellis AFB.

 

 

Questen er Young Hearts der jeg skal få Janet som jobber i The Caravan Company til å komme å møte Jack i Nellis AFB. Men hvor er det Janet er? Map markeren viser at hun skal være like utenfor hangaren eller rett innenfor, men hun er ikke å finne noe sted så hvor kan hun være?

 

Endret av Dr.Satan
Lenke til kommentar

Jeg lurer på en ting.

 

Likte Fallout 3, men fikk panikk hver gang jeg møtte på en skorpion siden jeg har en mongofobi når det gjelder skorpioner. Så en anmeldelse her, og skorpionene ser om mulig enda skumlere og eklere ut her.

 

Er det masse skorpiser rundt om, eller? Isåfall driter jeg i spillet.

 

 

Har bare sett skorpioner en gang i hele spillet jeg!

Om du har likedans problemer ovenfor gekkoer og maur, da burde du ikke spille det i det heletatt!

Lenke til kommentar

Leste på gamereactor sine sider, ang testen at Fallout New Vegas:

"En god dose med småfeil og lange lastetider"

 

Disse småfeilene han nevner, er det snakk om veldig mange feil? Eller bare sånne småfeil som man ikke merker uansett, fordi spillet er så bra??

 

Blitt litt usikker på om jeg skal kjøpe meg dette..

 

Skal ha det på Xbox isåfall

 

Jeg har spilt i 17 timer så langt på xboks og spillet har bare låst seg en gang. Lastetidene merker jeg knapt noe til da det kun er når jeg går inn i bygninger, og siden jeg installerte spillet på harddisken går det ganskje kjapt. Ikke senere enn i alle andre spill, i alle fall. Selve spillet utendørs er en diger, åpen verden delt inn i små soner, og når du går fra sone til sone kan du av og til oppleve at karakteren din "snubler" et steg før han går videre, men det er knapt merkbart og ikke akkurat en grunn til å ikke kjøpe spillet.

 

Av småfeil jeg har opplevd kan PipBoy bli for langt nede i skjermen om du dukker og åpner den (skjønt det kan være gjort med vilje), og en sjelden gang har den vært usynling når jeg åpner den. Om det skjer lukker jeg den, tar en lite steg til siden og åpner den på nytt. Men det skjer så sjelden og er så lett å ordne at jeg ikke tenker noe over det.

 

Den verste feilen jeg har opplevd er litt relativ ammo. Jeg hadde 106 kuler igjen i en vermint-rifle, men plutselig stod jeg der med 1 kule igjen. Jeg byttet våpen til en magnum, byttet tilbake til Vermint-rifla og hadde alle kulene tilbake. Med andre ord litt irriterende, men en bagatell.

 

I går møtte jeg to traveling merchants i følge med noen Mercenaries på vei til Novac (en by). Plutselig ble følget angrepet av en gjeng Legionaires, og psykopatisk snill som jeg er valgte jeg å sloss tilbake. Etter kampen var flere mercenaries død, og den ene merchanten ble forbannet og angrep meg. I ganske nøyaktig fem sekunder, før jeg dro frem en hagle og blåste hodet av ham. Bokstavelig talt, det trillet ned en liten skrent og ble liggende på veien. Men det var jo to merchanter der, så jeg trengte ham ikke. :whistle:

 

Jeg lurer på en ting.

 

Likte Fallout 3, men fikk panikk hver gang jeg møtte på en skorpion siden jeg har en mongofobi når det gjelder skorpioner. Så en anmeldelse her, og skorpionene ser om mulig enda skumlere og eklere ut her.

 

Er det masse skorpiser rundt om, eller? Isåfall driter jeg i spillet.

 

Da har jeg dårlig nytt. Jeg har møtt små og store skorpioner ved jevne mellomrom nesten siden starten. I tillegg til svære maur og andre insekter, selvsagt. :)

Lenke til kommentar

Et spørsmål om Primm (første gang jeg kom dit, så om det skjer mye der og man kommer ofte tilbake, så er det ved første "møte" spoileren gjelder)

 

 

 

 

Jeg husker dessverre ikke alle navn like godt, men jeg møtte i hvert fall en militær-fyr i teltet sitt, som alle de andre soldatene sa at jeg skulle snakke med, men fikk ikke noe "oppdrag av han", han fortalte bare at noen Convicts hadde overtatt bygningen og at de hadde undervurdert styrken deres, eller noe..

 

Det står også på oppdragslisten min, fra før av, at jeg skulle finne ut noe i Mojave Express i Primm, og jeg fant et kontor der, men fikk ingen informasjon.. jeg har ikke klart å fikse roboten enda som ligge på benken der..

 

Har også vært innom 2 "hjem" utenfor de store bydningene der, blant annet hvor sherrifen og konen ligger døde, og hjemmet til deputyen..

 

Jeg har også "ryddet" første etasje der hvor alle Powder Gang'erne er og befridd han deputy'n, og "tvunget" han til å bli med meg til å kjempe videre..

 

 

Her kommer det jeg lurer på; Når jeg befridde deputyen så fikk jeg en hel haug med "completed missions", men de har jeg ALDRI fått et annet sted, så jeg lurer på om det er en bug!?

 

Etter å ha spilt, så savner jeg følgende quester (som jeg antar at burde ha eksistert); Det å hjelpe militæret med å utrydde det store huset, det å befri deputyen, osv.. men, fikk ingenting i forkant, bare "completed" ett eller annet når jeg befridde han..

 

Noen som har fått noen spesielle quester FØR man gikk inn i bygningen!?

 

 

 

 

Og en annen ting; hvorfor er det RØDT og jeg får BAD KARMA når jeg prøver å ta ting fra f.eks Powder Gangs (jeg tenker på området hvor de har holdt til, etc), når jeg FÅR karma ved å skyte dem!? ..jeg spiller altså "snill"..

 

 

Takker for svar! :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har spillet utplassert foran meg, har kun laget en karakter men ellers ikke spilt videre, fordi jeg må runde Dead Space på impossible først før jeg setter meg skikkelig inn i Fallout: New Vegas.

 

Noen som kjører hardcore mode?

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

jeg ser mange spør om spillet er like klikk som FO 3. trur det kommer veldig ann på maskinvare oppsett. for meg klikker det omtrent i snitt hver 4. time. og det kan skje når du gjør hva som helst, hoppe realode skyte osv osv. samme gjore oblivion og fo 3 også. jeg legger en knapp på at den utrolig utdaterte spillmotorn er å skylde på.

den ene tillegspakka til fo 3 kunne jeg klikke på komando. mener det var brotherhood of steel. hadde goty ed. etter 5. klikken på samme sted og obligatorisk restart av windows, siden lyden klikka i hele systemet etter den ene klikken jeg kunne gjøre på komando (men måtte gjøres for å fullføre tillegspakka) avinstalerte jeg hele dritten og solgte spillet.

håper virklig ikke det er noen så alvorlige problemer med new vegas.

Lenke til kommentar

Skulle drepe noen NCR-folk som egentlig skulle drepe meg. Når jeg da brukte Repeater, så bugga det noe sykt. Hver gang jeg skulle lade, gjorde han det to ganger, og imens jeg gjorde det, stod fienden helt stille. Pluss at lyden ble forsinka.

 

Og angående Vault 11 (?)

 

 

Jeg gikk inn dit og gjorde alt jeg måtte, og kom ned til det rommet der man får se en film, så blir man skutt på av masse roboter.. Greide såvidt å ta disse, :p , men jeg lurer på om dette egentlig er et side-mission?

 

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Skjer ofte at det oppstår en liten tidsramme på 5-10 sec der kommandoene mine ikke blir registrert og det skjer alltid når det er fiender til stede. Muligens relatert til V.A.T.S. Har hørt folk prater om noe bugs der.

 

Mye mer stabil sånn kræsj messig hvertfall. Har ikke kræsjet en eneste gang faktisk hos meg. Nå er jeg på lvl 21 med mye tid gått bort til loking.ALt tabbet har jeg gjort minst 100 ganger og så langt har det ikke kræsjet.

 

Lurer forresten på et oppdrag:

 

edit: wops,skulle kanskje satt alt inn i spoiler

 

 

 

(btw. Hun kjerringa som skulle møte Jack på Nellis AFB hadde plutselig ankommet så det var vist ikke bug)

 

Det oppdraget jeg får av Alice Mclafferty på The Caravan Company, der jeg skal finne Bottlecap pressa på brus fabrikken. Hvordan kommer jeg meg til rommet der den er? Trenger jeg en nøkkel for å komme meg inn i rommet som kun kan åpnes med en nøkkel? Og hvis så; hvor finner jeg den? Det er et rom jeg må ha lvl 100 Lockpick skill for å komme inn, som jeg ikke har enda. Er det der inne nøkkelen til den døra er?

 

Endret av Dr.Satan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...