Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Merker at det ganske mulig er noe som for meg virker som scripting feil, hvertfall noe bugs med karakteren Loyal på Nellis Air Force Base.

 

 

Det er noe jeg skal spørre han om vist nok i et par oppdrag. Ett av dem med noen forvokste maur som har inntatt våpen lageret under solpanelene, men problemet er at dialogalternativet kommer aldri opp når jeg snakker med han. Han skal vist vite noe om hva som kan hjelpe for å fjerne infiseringen, for å drepe alle du finner der går vist ikke. Så uten rådet hans kan man ikke klare det side oppdraget. :hmm:

 

edit: også er det feil når jeg skal følge map marken på kartet i den questen, som skal peke til Raqel på Nellis AFB så peker den i stedet til Loyal, så jeg får lete godt etter hvor hun er på den store plassen :p

 

Har installert en patch, men hører at andre har fått store problemer med spillet etter å ha installert den andre og tredje. Vet at dem skal fikse noe scripting feil hvert fall på noen av oppdragene, men vet ikke om jeg skal ta sjansen da jeg kan få problemer. Har oppfattet det slik at det er så si umulig å fikse det igjen ved å installere spillet på nytt eller prøve å fjerne patchen. Noen som har prøvd?

 

 

wiki skriver:

 

1.01 patch, which fixes over 200 scripting and quest bugs, and which was previously released on the PC and 360, is now also available on the PS3 in Europe. No word so far on US release.

 

 

 

 

Endret av Dr.Satan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg bare tar en pause fra spillet til de har fått patchet det litt. Blir litt irritert over at jeg har så lav fps i dette spillet når fallout 3 både ser mye bedre ut og går mye glattere. Så er det jo en del små bugs og crashes i blant som ikke gjør saken bedre. Føles ut som jeg spiller en beta nå. Håper det går bedre for dere da :p

Lenke til kommentar

Vel, er samme verdenen, bare 200 år etter

 

Nei, fire år etter, men i Nevada og ikke Washington DC (som er hvor Fallout 3 utspiller seg).

 

Her er en tidslinje:

 

Atomkrig: 2052-2077

Fallout: 2161

Fallout 2: 2241

Fallout 3: 2277

Fallout NV: 2281

 

Oi, lurer på hvor jeg hørte 200år da. Vel, siden verdenen fremdeles ser noe ødelagt ut er det vel mer sannsynelig det du sier ja. Og at han gamle mannen i starten ble født/bodde i vault, og har pip-boy.

 

Kanskje det er fyren du spilte i 3'ern :O (om du gjorde han helt lik og ga han det navnet da).

Lenke til kommentar

Tror jeg bare tar en pause fra spillet til de har fått patchet det litt. Blir litt irritert over at jeg har så lav fps i dette spillet når fallout 3 både ser mye bedre ut og går mye glattere. Så er det jo en del små bugs og crashes i blant som ikke gjør saken bedre. Føles ut som jeg spiller en beta nå. Håper det går bedre for dere da :p

 

 

Er det så ille?? hehe. Hvilken plattform spiller du på da?

Lenke til kommentar

Nei, fire år etter, men i Nevada og ikke Washington DC (som er hvor Fallout 3 utspiller seg).

 

Her er en tidslinje:

 

Atomkrig: 2052-2077

Fallout: 2161

Fallout 2: 2241

Fallout 3: 2277

Fallout NV: 2281

Atomkrigen varte bare noen timer. Krigen fra 2052 var kun med konvensjonelle våpen frem til høsten 2077.
Lenke til kommentar

Nei, fire år etter, men i Nevada og ikke Washington DC (som er hvor Fallout 3 utspiller seg).

 

Her er en tidslinje:

 

Atomkrig: 2052-2077

Fallout: 2161

Fallout 2: 2241

Fallout 3: 2277

Fallout NV: 2281

Atomkrigen varte bare noen timer. Krigen fra 2052 var kun med konvensjonelle våpen frem til høsten 2077.

 

hvordan vet dere sånt?

jeg har bare lest noen logger ved black mountain ang at folk visste at bombene kom. sånn "det er 2 min igjen til den første bomben slippes" og at usa også bombet like mye andre veien.

du finner loggene øverst i black mountan i hovedbygget og på en av terminalene.

 

Lurer på om neste fallout er i 'The Mother Land' eller kina :hmm: :hmm:

Endret av Erav
Lenke til kommentar

hvordan vet dere sånt?

Du kan finne det på to måter.

1: Du kan spille gjennom alle spillene og plukke opp informasjonen du finner spredd rundt om kring.

2: Du kan gå til www.fallout.wikia.com og lese på tidslinjen der.

Anbefaler begge deler egentlig. Står utrolig mye interresant på wikiaen som man kanskje hadde gått glipp av om man ikke sjekket der.

Lenke til kommentar

Hmm åssen er New Vegas i forhold til F3 når det kommer til bugs og diverse greier? Fikk eller har ikke fått rundet F3 main storyen enda grunnet bugs som gjør at spillet krasjer og savefilene gjør at spillet krasjer ;/ Uten om disse bugsa så likte jeg jo spillet, men får da ikke fullført det skikkelig, noe som er litt trist ;/

 

 

 

 

Så er New Vegas like ille som F3 når det kommer til bugs? ;)

 

 

Lenke til kommentar

Er det bare meg som sliter med å finne traders? I F3 i hver by kunne man spørre folk: Where can I get some food (etc), Are there any traders in town?

 

Jeg går rundt med Power Fist og null ammo. Og det er vanskelig nok fra før.

 

I hvilken by er du nå?

 

Jeg har møtt på traders samt traveling merchant i mer eller mindre hver by jeg har vært innom!

Lenke til kommentar

I Fallout 3 hadde jeg få eller ingen bugs, ikke i Fallout: New Vegas heller nesten. Ikkenoe som er kritisk iallefall. Men flere ser ut til å ha problemer.

Jeg hadde mye problemer med freezing FO3. Det frøys på meg ca. annenhver gang jeg alt-tab'et.

Ser ikke ut som de mener at man skal gjøre det. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...