Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ahh herlig. takk hansien!

 

-

 

Spillet er generelt laggy har jeg lagt merke til. Noen steder sinnsykt så. En ting som plager meg veldig er hvordan spillmotoren bruker lys. Mellom de sterke kontrastene og den choppie frameraten føles det etter noen timer med spilling som et rolig utbrudd av epilepsi forekommer -- uten rykningene. Vet ikke hvorfor, men jeg blir faktisk schvimmel av å spille fallout for lenge.

 

-Balthy

Lenke til kommentar

(Muligens!) Spillets første skuffelse:

 

Ikke les om du ikke har gjordt oppdrag i Novac, angående REPCONN.

 

 

 

I oppdraget "Come fly with me" hjelper du noen gouls med å komme seg til kjelleren hvor dem har tildels bygd noen rakketer for å fly ut i rommet og finne en egen planet.

 

Bare jeg som ble skuffet over at disse tre ikke styrtet rett i bakken?

DVS, om jeg ikke ser disse rakketene igjen senere i spillet da vell og merke!

 

 

Lenke til kommentar

Fant et lite tips. osv. Jeg sliter svært mye med voksne Radscorpions og klarer bare så vidt å skade dem. Selv om jeg tømmer en Single Shotgun i hodet på dem på kloss hold blir de bare så vidt skadet. Men da jeg prøvde å bruke Hollow Shot-kuler klarte jeg nesten å drepe en voksen Radscorpion med et eneste skudd. Den hadde kun en healthbar igjen og prøvde desperat å stikke av. Det gikk dårlig. :whistle:

 

Radscorpions er driitlett, hvilket lvl er u? Radscorpions er forøvrig lettest me brennvåpen. Finnes også en perks som heter etmologist som gjør deg bedre rustet mot insektoider. Det er en perk du burde å vurdere.

 

Radscorpioner enkle? Hehe, tror ikke det. Jeg er lvl 6. Perksene mine er Kamikaze, Rapid Reload, Run ' Gun og Bloody Mess. Jeg har fokusert på Guns (litt over femti), Energy Weapons (litt over førti), Repair (litt over tretti), Science og Survival (litt over tyve på begge.) Fikk nylig en Service Rifle, og har ellers Single Shotgun, Recharging Rifle, Laser Gun, Incapacitor (eller noe sånt), Cowboy Rifle og 9mm maskinpistol. Har ikke testet Incapacitor mot dem siden jeg prøver å spare ammo en til jeg trenger det, men ingen av de andre gjør noe som helst skade mot dem. Alle er mer eller mindre reparerte, unntatt Incapacitor. :)

Lenke til kommentar

blabla

 

blabla

 

Radscorpioner enkle? Hehe, tror ikke det. Jeg er lvl 6. Perksene mine er Kamikaze, Rapid Reload, Run ' Gun og Bloody Mess. Jeg har fokusert på Guns (litt over femti), Energy Weapons (litt over førti), Repair (litt over tretti), Science og Survival (litt over tyve på begge.) Fikk nylig en Service Rifle, og har ellers Single Shotgun, Recharging Rifle, Laser Gun, Incapacitor (eller noe sånt), Cowboy Rifle og 9mm maskinpistol. Har ikke testet Incapacitor mot dem siden jeg prøver å spare ammo en til jeg trenger det, men ingen av de andre gjør noe som helst skade mot dem. Alle er mer eller mindre reparerte, unntatt Incapacitor. :)

 

Har du prøvd å skyte dem med Hollow point ammo da? Eventuelt Armor Piercing?

 

Og, om du ikke har komme til Novac enda og gjord noen oppdrag der, så spar på incapacitoren du! Jeg trengte den i hvertfall

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Om man vil se alle stedene i spillet er det litt rart at det er en perk som heter Explorer. Man sparer en perk ved å bare skrive inn tmm 1. Men vil anbefale det kun til folk som ikke gidder å gå timesvis rundt for å finne noe spennende.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Er det noen som har valgt Friend of the Night perken?

Jeg valgte det en gang rett før save på gøy, men merket ingen forskjell i det hele tatt?

 

Noen som kan forklare hva an er god for?

 

 

Også: er det noen som i det hele tatt har sett en scoped sniper rifle i spillet enda?

Endret av Balthier842
Lenke til kommentar

(Muligens!) Spillets første skuffelse:

 

Ikke les om du ikke har gjordt oppdrag i Novac, angående REPCONN.

 

 

 

I oppdraget "Come fly with me" hjelper du noen gouls med å komme seg til kjelleren hvor dem har tildels bygd noen rakketer for å fly ut i rommet og finne en egen planet.

 

Bare jeg som ble skuffet over at disse tre ikke styrtet rett i bakken?

DVS, om jeg ikke ser disse rakketene igjen senere i spillet da vell og merke!

 

 

 

 

haehae.. må innrømme at jeg nesten håpet litt på det og..

Fikk du med deg hvor koordinatene på navigasjonskonsollen pekte til? Har desverre ikke bygd en science baasert char så jeg fikk ikke mulighet til å lese ut koordinatene, men jeg lurer på om det gjaldt noe snaxy.

 

Lenke til kommentar

(Muligens!) Spillets første skuffelse:

 

Ikke les om du ikke har gjordt oppdrag i Novac, angående REPCONN.

 

 

 

I oppdraget "Come fly with me" hjelper du noen gouls med å komme seg til kjelleren hvor dem har tildels bygd noen rakketer for å fly ut i rommet og finne en egen planet.

 

Bare jeg som ble skuffet over at disse tre ikke styrtet rett i bakken?

DVS, om jeg ikke ser disse rakketene igjen senere i spillet da vell og merke!

 

 

 

 

haehae.. må innrømme at jeg nesten håpet litt på det og..

Fikk du med deg hvor koordinatene på navigasjonskonsollen pekte til? Har desverre ikke bygd en science baasert char så jeg fikk ikke mulighet til å lese ut koordinatene, men jeg lurer på om det gjaldt noe snaxy.

 

 

 

Det tenkte jeg ikke over i det heletatt

Hvor var det du så dem?

 

:p

 

 

Lenke til kommentar

(Muligens!) Spillets første skuffelse:

 

Ikke les om du ikke har gjordt oppdrag i Novac, angående REPCONN.

 

 

 

I oppdraget "Come fly with me" hjelper du noen gouls med å komme seg til kjelleren hvor dem har tildels bygd noen rakketer for å fly ut i rommet og finne en egen planet.

 

Bare jeg som ble skuffet over at disse tre ikke styrtet rett i bakken?

DVS, om jeg ikke ser disse rakketene igjen senere i spillet da vell og merke!

 

 

 

Når jeg gjorde dette questet så så jeg at det var et navigasjons panel elns du kunne modifisere om hadde høy nok skill, Kanskje det gjør at de krasjer?

 

Fant en slik Chinese stealth armor og en m4 lignende gun, så nå ser jeg ut som en kar fra call of duty;D

Lenke til kommentar

(Muligens!) Spillets første skuffelse:

 

Ikke les om du ikke har gjordt oppdrag i Novac, angående REPCONN.

 

 

 

I oppdraget "Come fly with me" hjelper du noen gouls med å komme seg til kjelleren hvor dem har tildels bygd noen rakketer for å fly ut i rommet og finne en egen planet.

 

Bare jeg som ble skuffet over at disse tre ikke styrtet rett i bakken?

DVS, om jeg ikke ser disse rakketene igjen senere i spillet da vell og merke!

 

 

 

 

haehae.. må innrømme at jeg nesten håpet litt på det og..

Fikk du med deg hvor koordinatene på navigasjonskonsollen pekte til? Har desverre ikke bygd en science baasert char så jeg fikk ikke mulighet til å lese ut koordinatene, men jeg lurer på om det gjaldt noe snaxy.

 

 

 

Det tenkte jeg ikke over i det heletatt

Hvor var det du så dem?

 

:p

 

 

 

2 meter til høyre for launch knappen :p

 

 

Lenke til kommentar

Sykt mye bedre melee er har enn i 3'eren! Har 5 strength og ikke så veldig mye på Melee Weapons, men allikevel eier jeg alt med en Rebar Club, og Boone som skyter i bakrunnen.

 

 

 

Noen som har gjort det Vault 22 questet?

 

Jeg tenkte kanskje at man kunne selge dataen til Brotherhood of Steel eller noen andre for mer, enn det de ga.

 

 

 

Lenke til kommentar

(Muligens!) Spillets første skuffelse:

 

Ikke les om du ikke har gjordt oppdrag i Novac, angående REPCONN.

 

 

 

I oppdraget "Come fly with me" hjelper du noen gouls med å komme seg til kjelleren hvor dem har tildels bygd noen rakketer for å fly ut i rommet og finne en egen planet.

 

Bare jeg som ble skuffet over at disse tre ikke styrtet rett i bakken?

DVS, om jeg ikke ser disse rakketene igjen senere i spillet da vell og merke!

 

 

 

 

haehae.. må innrømme at jeg nesten håpet litt på det og..

Fikk du med deg hvor koordinatene på navigasjonskonsollen pekte til? Har desverre ikke bygd en science baasert char så jeg fikk ikke mulighet til å lese ut koordinatene, men jeg lurer på om det gjaldt noe snaxy.

 

 

 

Det tenkte jeg ikke over i det heletatt

Hvor var det du så dem?

 

:p

 

 

 

2 meter til høyre for launch knappen :p

 

 

 

 

Det vil si et clipboard eller noe sånt som jeg kan sjekke om jeg tar meg en tur tilbake?

Og, stod det eventuelt hvilken level man måtte være?

 

 

 

 

Yaay! Fått min første kompanjong. Boone kalles fyren!

Lenke til kommentar

Også: er det noen som i det hele tatt har sett en scoped sniper rifle i spillet enda?

 

Sort of. Jeg har et night scope på min varmint rifle. Det gjør nytten, men desverre ikke så mye skade.

 

Ja. Til og med BBSgun/luftgevær er bedre en varmint. En nesten fullt rep. varmint med ytterligere wepon mods selges tosifret, og det sier litt. På den annen side er det godt å vite at typ rifles scope mods kan fåes. På tide å finne en til hunting rifle eller Cowbo repeater!

Endret av Balthier842
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...