Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Har spilt det tilsammen mange timer nå uten noe bugs, annet enn en søppeldunk som danset hemningsløst i bakken.

 

Virker mer stabilt enn Fallout 3 for min del hvertfall siden det ikke har krasjet en eneste gang, men det er noen insane FPS drops nærme NPCs og folksomme steder. Også mange andre steder der det ikke virker noe logisk at det skal droppe så mye. Dårlig optimert for å utnytte hardware hvertfall.

 

Burde ikke være noe problem i teorien å kjøre dette med Radeon HD5870 siden det virker klin likt på grafikken sammenlignet med Fallout 3. Men det gikk jo mye glattere på samme settings. Nå opplever jeg ofte 20 FPS ..

Endret av Dr.Satan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet er hele spillet åpent fra starten. At du må snakke med hun dama er bare for å sette i gang historien. Vil du bare ta sideoppdrag osv er det nok fritt frem. Vil du leke med Surviva,, Science osv og lage ting kan du det. Vil du skyte folk i hendene så de ikke kan skyte tilbake, skyte dem i føttene så de ikke kan gå og etterlate dem alene i ørkenen så de enten blør ihjel eller blir spist kan du det. Coyotene skal jo også ha mat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spiller dette på Windows Xp. 5 år gammel pc som ikke er noe spesiel god lenger. Jeg kan kjøre høyere grafikk på dette enn Fallout 3 av en eller annen grunn.

 

Har spilt rundt 20 timer til nå og det har hengt seg opp 3 ganger. Første gang var etter 15 timer. Veldig bra spill som hvertfall jeg personlig er blitt ganske hekta på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...