Balthier Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Skuffet over prestasjonen på spillet. De første timene gikk greit og så ble det plutselig te lagg helvetet på jord. Spillet fryser med faste mellomrom og det stanker BETA over heile driden. Tror spillet totalt har krasjet (freezup) for meg ca 6-8 ganger de siste par spilletimene. Måtte pokkers ta dere, Obsidian. Jeg har ikke hatt en eneste freez/krasj Regner med at du har pc versjonen. Prøv spillet på en av konsollene og se om du ikke skal gjøres enig. Lenke til kommentar
Ubrilium Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Helt klart at Fallout NV sliter med "tekniske" problemer, og det ble bekreftet da skjermen fryste totalt. hakker i blant og Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Slettet et snes antall av innlegg (igjen). Hva ble sagt tidligere, folkens? Slutt å besudle tråden med piratsnakk. Hold dere til emnet. Endret 21. oktober 2010 av Onyx 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Da får vi holde kjeft om dette spillet i en halvtime til da. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jauda, skal sjå om ikke det blir bedre ytelse når jeg installerer på intern disk (PS3). Hittils har jeg spilt fra ekstern usb hdd og det duger ikke til mye. Til informasjon er blu ray drevet gåent, jeg bruker jailbreak og eier spillet. Kommer tilbake med update på om det blir noen forbedringer. Innen den tid, kan vi få noen rapporter vis-a-vis ytelse fra andre ps3 brukere? -Balthy Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har kun EN irriterende "feil" i spillet. Hører om folk som har rundt 1000. Jeg har hatt veldig flaks, men opplever noe merkelig. (PS! Min første tråd ca uten piratsnakk:D) Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hvor selges spillet billigst? Altså i hvilken fysisk butikk? Skal kjøpe det i pausen på skolen i morra og hadde vært greit å spare noen kronen Til dere pc-brukere: Er det noen mods ute som er noe tess? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har bare sjekket disse, og kun for PC: Spaceworld: 449,- GameStop: 449,- Platekompaniet: 399,- (349,- dersom du har forhåndsbestilt, men det er LITT sent nå) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Sjekket Lefdal på Storo i går, og de hadde det ikke inne, så det ut til. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kjøpte det på spaceworld til 449, litt dyrt, men håper det er verd det. Gleder meg til å komme hjem fra skolen og game nå ass Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Har kommet et stykke nå, utrolig vanskelig å legge fra seg.. Noe jeg har funnet ut er at det er lurt å bestandig ha mye ammo og mye H2O Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 En hundring eller så i prisforskjell bryr jeg meg egentlig ikke om, så lenge spillet funker. Jeg har hørt og lest en del skrekkhistorier om at det er så buggy og fullt av feil at det tryner for et godt ord. I ett tilfelle vet jeg det tok med seg et grafikkort også. Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) En hundring eller så i prisforskjell bryr jeg meg egentlig ikke om, så lenge spillet funker. Jeg har hørt og lest en del skrekkhistorier om at det er så buggy og fullt av feil at det tryner for et godt ord. I ett tilfelle vet jeg det tok med seg et grafikkort også. Jeg har ett dritt skjermkort, nVidia 230 GT 1.5 GB DDR3 Men kjører alt på fullt. Og har ikke opplevd lavere enn 25 fps, ligger normalt på 35-40 fps EDIT: Det er bare enkelte som er veldig uheldige.. Jeg personlig har bare kommet borti en bug, det var at en person forsvant da jeg tømte pistolen på han.. Endret 22. oktober 2010 av marios33 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Du dårlig skjermkort? Prøv nVidia 8800GTS 512mb.. Ohyes. Er ikke sikker på hva jeg kjører på, men det ser helt greit bra ut. Den ene buggen jeg har kommet borti er en powder ganger som falt halvveis nedi bakken når han skjøt på noen småkryp. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvordan monterer man "add ons" på våpnene? F.eks til revolvern 357 magnum, kjøpte jeg et lengre løp som ga 3+ damage, men hvordan får jeg montert dette? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Vurderer sterkt å plukke det opp fra steam nå, men er ennå ikke helt overbevis over spillet. Kjøper bare sånn 1-2 spill i året så jeg trenger at det kan gi meg maaaange timers underholdning. Så er det verdt det? Like bra som eneren, bedre? Edit: går ut i fra at det ikke krever så mye mer en eneren heller? Endret 22. oktober 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 går ut i fra at det ikke krever så mye mer en eneren heller? Tatt i betraktning at eneren kom for tretten år siden, så tror jeg du trygt kan gå ut i fra at systemkravene er en tanke heftigere enn dengang. 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 HEAHEAHEAHEAHEAHEAHEA Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Noen som vet om jeg får de extra greiene når jeg forhånds bestilte ifra platekompaniet, eller gjaldt det bare gamestop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå