Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Skuffet over prestasjonen på spillet. De første timene gikk greit og så ble det plutselig te lagg helvetet på jord. Spillet fryser med faste mellomrom og det stanker BETA over heile driden.

Tror spillet totalt har krasjet (freezup) for meg ca 6-8 ganger de siste par spilletimene.

Måtte pokkers ta dere, Obsidian.

 

Jeg har ikke hatt en eneste freez/krasj  :yes:

 

Regner med at du har pc versjonen.

Prøv spillet på en av konsollene og se om du ikke skal gjøres enig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jauda, skal sjå om ikke det blir bedre ytelse når jeg installerer på intern disk (PS3). Hittils har jeg spilt fra ekstern usb hdd og det duger ikke til mye. Til informasjon er blu ray drevet gåent, jeg bruker jailbreak og eier spillet.

 

Kommer tilbake med update på om det blir noen forbedringer.

 

Innen den tid, kan vi få noen rapporter vis-a-vis ytelse fra andre ps3 brukere?

 

-Balthy

Lenke til kommentar

En hundring eller så i prisforskjell bryr jeg meg egentlig ikke om, så lenge spillet funker. Jeg har hørt og lest en del skrekkhistorier om at det er så buggy og fullt av feil at det tryner for et godt ord. I ett tilfelle vet jeg det tok med seg et grafikkort også.

Jeg har ett dritt skjermkort, nVidia 230 GT 1.5 GB DDR3 Men kjører alt på fullt. Og har ikke opplevd lavere enn 25 fps, ligger normalt på 35-40 fps

EDIT:

Det er bare enkelte som er veldig uheldige.. Jeg personlig har bare kommet borti en bug, det var at en person forsvant da jeg tømte pistolen på han..

Endret av marios33
Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å plukke det opp fra steam nå, men er ennå ikke helt overbevis over spillet. Kjøper bare sånn 1-2 spill i året så jeg trenger at det kan gi meg maaaange timers underholdning. Så er det verdt det? Like bra som eneren, bedre?

 

Edit: går ut i fra at det ikke krever så mye mer en eneren heller?

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...