Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Atomkrig er dessverre fullt mulig, men ingen av oss ville ha overlevd lenge nok til å se ettervirkningene. Om f.eks USA og Nord-Korea gikk til atomkrig mot hverandre ville hele planeten ha blitt ødelagt. Kanskje ville noen skapninger nede i havet ha overlevd, men det er tvilsomt.

 

Mutanter er nok mulige, men de vil være noe helt annet enn i Fallout. Fallout er basert på å ha det moro, ikke å være realistisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere som har spilt en stund, hva er det jeg gjør feil? Jeg er bare lvl 2, men fokuserte 100% på Guns og Agility og bruker en magnum, men likevel klarer jeg ikke å skade en eneste fiende? Selv med headshot på en bille på kloss hold blir den ikke skadet. Jeg prøvde å skru vanskelighetsgraden ned til Easy, men likevel er fiendene udødelige. Det verste er at han der Victor bestemte seg for å hjelpe til, men han ble også drept.

Lenke til kommentar

For så vidt, men jeg finner ingen steder å reparere dem?

 

Edit: Glem det. Leste i manualen at man bruker PipBoy til å reparere ting. Tenkte det var en Repair Bench siden den er en Work Bench og Reload Bench. ;)

 

Edit 2: Har reparert våpen og armor, men likevel har jeg ikke sjanse. Fiendne blir rett og slett ikke skadet, selv på Very Easy. Begynner å tro det er en bug...

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Jeg kunne klart meg med 2. Om det var gode våpen.

 

Desert Eagle med laser

Ak47 med scope, laser og silencer

 

mmm..

 

Du kan ikke ha spilt så mye om du enda ikke klarer å treffe uten sikte på skjermen..

 

EDIT: Og silencer er for pyser.

 

Hva baserer du det på? Jeg liker bling-bling på våpner jeg. Og jeg er temmelig treffsikker ;) Det skal jeg ikke gå inn i engang.

Lenke til kommentar

Jeg gir opp snart. Våpnene er reparert, jeg kjøpte en Repeater Rifle i butikken (condition ca halvveis oppe), har reparert Armor og så videre, men ikke faen. Selv om jeg skrudde vanskelighetsgraden ned til Very Easy har jeg ikke sjanse. Det gikk helt fint til jeg var ferdig med Goodsprings, men etter det har jeg ikke sjanse. Er det ingen andre som har samme problem? Jeg spiller på xbox og kjøpte spillet i butikken, så det er ikke noe piratdrit heller.

Lenke til kommentar

Skuffet over prestasjonen på spillet. De første timene gikk greit og så ble det plutselig te lagg helvetet på jord. Spillet fryser med faste mellomrom og det stanker BETA over heile driden.

Tror spillet totalt har krasjet (freezup) for meg ca 6-8 ganger de siste par spilletimene.

Måtte pokkers ta dere, Obsidian.

Lenke til kommentar

Skuffet over prestasjonen på spillet. De første timene gikk greit og så ble det plutselig te lagg helvetet på jord. Spillet fryser med faste mellomrom og det stanker BETA over heile driden.

Tror spillet totalt har krasjet (freezup) for meg ca 6-8 ganger de siste par spilletimene.

Måtte pokkers ta dere, Obsidian.

 

Jeg har ikke hatt en eneste freez/krasj  :yes:

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...