Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Hm... har fått et merkelig problem. Jeg klarer ikke å skade en eneste fiende lengre? Selv om jeg tømmer et helt magasin fullt av armor piercing kuler i hodet på en fiende på kloss hold legger de ikke engang merke til det? En fiende fikk Head Crippled, men han brydde seg ikke om det engang. Jeg er ferdig i den første byen og aner ikke hvor jeg skal dra videre. Har dratt ned til Primm, men ble slaktet ganske kjapt der selv om jeg hadde en uniform så vakten slapp meg forbi. Dro i stedet mot den karavanen i nord, men ble drept av en bille. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller på Hardcore på Hard difficulty.

 

Jeg begynte å spille hardcore på steam proxyen, så brukte jeg crack (til fredag) (ergo no achievments). Og når det kommer ut på fredag skal jeg bruke steam versjonen igjen, tror dere jeg får achievementen da? Den hvis man fullfører på hardcore, har ikke skrudd det av. Men har merka at jeg har gått glipp av mange achievments fordi det ikke har vært connecta til Steam

Lenke til kommentar

Case aner jeg ikke hva er. Kanskje noe du kan bruke til våpenmodding senere i spillet.

Du kan relade tomhylsene. Sparer ressurser på den måten.

Og det gjør du på hvilken måte? Og må du plukke opp hylsene? dette spillet blir mer og mer survival man

 

Det har vært sånn helt siden det første og er en av grunnene til hvorfor det ble så populært. Verden har gått under i en atomkrig, så selvsagt er det ikke bare å stikke ned på butikken for å kjøpe mer av alt du trenger. Dette er ikke Oblivion. ;)

Lenke til kommentar

Case aner jeg ikke hva er. Kanskje noe du kan bruke til våpenmodding senere i spillet.

Du kan relade tomhylsene. Sparer ressurser på den måten.

Og det gjør du på hvilken måte? Og må du plukke opp hylsene? dette spillet blir mer og mer survival man

 

Det har vært sånn helt siden det første og er en av grunnene til hvorfor det ble så populært. Verden har gått under i en atomkrig, så selvsagt er det ikke bare å stikke ned på butikken for å kjøpe mer av alt du trenger. Dette er ikke Oblivion. ;)

Det er EVIG fett at det er slik da :D Det er jo ganske realistisk i overlevelses bildet da iallefall, jeg ble jo dehydrert mens jeg spillte. Noe som minnet meg selv på at jeg måtte huske å finne meg noe å drikke :)

Lenke til kommentar
Det er EVIG fett at det er slik da :D Det er jo ganske realistisk i overlevelses bildet da iallefall, jeg ble jo dehydrert mens jeg spillte. Noe som minnet meg selv på at jeg måtte huske å finne meg noe å drikke :)

 

Det er ganske realistisk, om du ser bort fra atomkrig, mutanter, man tåler å bli skutt i hodet flere ganger, man har plass til en liten landsby i ryggsekken, vi kan lege en ødelagt fot ved å sove og plasterer sammen dype sår med en ostebit. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det er EVIG fett at det er slik da :D Det er jo ganske realistisk i overlevelses bildet da iallefall, jeg ble jo dehydrert mens jeg spillte. Noe som minnet meg selv på at jeg måtte huske å finne meg noe å drikke :)

 

Det er ganske realistisk, om du ser bort fra atomkrig, mutanter, man tåler å bli skutt i hodet flere ganger, man har plass til en liten landsby i ryggsekken, vi kan lege en ødelagt fot ved å sove og plasterer sammen dype sår med en ostebit. :p

Noe forteller meg at du aldri har vært offer for headshot? :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...