Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå håper jeg at vi videre løfter nivået i diskusjonen her inne. Snikksnakk om hvor eller hvordan man anskaffer spillet på tvilsommme måter, vil jeg fra nå av sette ned foten mot slikt. Med det så er et innlegg slettet, og lar resten som har berørt saken jeg nevnte stå (enn så lenge). :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har nå spilt mer.. kan si at hardcore er vanskelig.

 

Og.. drit i hagle.. spam med pistol, dreper fiender før de rekker å drepe deg.

 

Leste en bok, men effekt forsvant etter ca 10 sek med hardcore. Og ble forgifta etter ETT stikk av skorpion, død. Spiller på hard, men hardcore. Men gøy spill.

 

Eneste store minus til nå er at jeg ikke har fått hus å bo i enda, liker å kunne legge fra meg ting ett sted.

Lenke til kommentar

Setter pris om dere skriver førsteinntrykk for de som ikke har spillt spillet enda. Takk. :)

 

Jeg ble svært skuffet over Fallout 3. Historien og verden generelt engasjerte meg ikke, og selve spillet ble ganske kjedelig. New Vegas har en langt mer engasjerende historie, og selv om det "bare" er Fallout 3-motoren i reprise er den oppdatert en del. Det har ikke samme wow-effekt å se verden for første gang som det var i Fallout 3, men vakkert er det. Så vakkert som en endeløs ørken kan bli. :p Er en stund siden jeg spilte Fallout 3, men mener de hadde flere traits enn vi har nå. Var ikke Big Guns og Small Guns to forskjellige? Nå har vi bare Guns (inkluderer også laserpistoler osv). Jeg prøvde å bruke litt tid på å lage en kvinnelig karakter, men hun endte opp som ekspert med skytevåpen og traitsene Kamikaze og Born For Destruction. Det lover jo bra. :p

 

Men et lite spørsmål. Vi kan velge en perk/trait/skill eller hva det nå er som heter Wild Wasteland, eller noe sånt. Hva gjør den egentlig?

Lenke til kommentar

Men et lite spørsmål. Vi kan velge en perk/trait/skill eller hva det nå er som heter Wild Wasteland, eller noe sånt. Hva gjør den egentlig?

Wild Wasteland unleashes the most bizarre and silly elements of post-apocalyptic America. Not for the faint of heart or the serious of temperament.

 

http://fallout.wikia.com/wiki/Wild_Wasteland

 

 

 

 

-----

 

Sikkert nevnt, men hvordan er kartstørrelsen i forhold til FO3?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...