TheCatIsALie Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Lekket. No buy for me. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Lekket. No buy for me. Takk, downloading as we speak Lenke til kommentar
Beges Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hvis jeg bestiller fra Lefdal i dag.. Vil jeg få spillet til fredag/lørdag da? :> Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hvis de har det på lager så sender de det vel på Fredag? Så da kan man vel ikke regne med å få det før Lørdag, eller? Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg sier bare - "I love my private tracker". Også får vi se om jeg liker spillet om ca. 2 timer! Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hvis jeg bestiller fra Lefdal i dag.. Vil jeg få spillet til fredag/lørdag da? :> Fikk mail fra lefdal klokken 1422 idag om at min kopi var sendt fra lageret deres idag Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg sier bare - "I love my private tracker". Også får vi se om jeg liker spillet om ca. 2 timer! Husk utpakking og installering. 31,1% - 1t 30min igjen her. Frister nesten å døgne for å spille.. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hvis jeg bestiller fra Lefdal i dag.. Vil jeg få spillet til fredag/lørdag da? :> Fikk mail fra lefdal klokken 1422 idag om at min kopi var sendt fra lageret deres idag Virkelig? Jaja, nå var iallefall spillet bestilt Håper det blir bra, og at jeg ikke angrer meg. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Gamezone sendte ut mitt eksemplar også i dag, håper det er på plass i morgen. Det hadde passet ganske bra i og med at jeg er ferdig på universitetet for dagen kl. 13 og har fri på torsdag. Endret 19. oktober 2010 av Totenkopf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 spillet er absolutt verdt pengene det koster. har spilt 4 timer nå og det er bare diggbart:D Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Leste feil og tok feil tråd. Har spilt 30min, gleder meg til å spille hele helga:D Endret 20. oktober 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Romis Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Setter pris om dere skriver førsteinntrykk for de som ikke har spillt spillet enda. Takk. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Minner om Fallout 3. Du starter i et hus, da du går ut, kommer samme "flash" som i 3'ern da du kommer ut av hula. Men i dette er det heller de eldre som har vært i bunkerser. Noe veldig bra, er av det er skikkelig aiming. Om du tar headshot derimot, vet jeg ikke. Skal spille mer senere, 30min var nok på natta igår. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nå håper jeg at vi videre løfter nivået i diskusjonen her inne. Snikksnakk om hvor eller hvordan man anskaffer spillet på tvilsommme måter, vil jeg fra nå av sette ned foten mot slikt. Med det så er et innlegg slettet, og lar resten som har berørt saken jeg nevnte stå (enn så lenge). 2 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Har nå spilt mer.. kan si at hardcore er vanskelig. Og.. drit i hagle.. spam med pistol, dreper fiender før de rekker å drepe deg. Leste en bok, men effekt forsvant etter ca 10 sek med hardcore. Og ble forgifta etter ETT stikk av skorpion, død. Spiller på hard, men hardcore. Men gøy spill. Eneste store minus til nå er at jeg ikke har fått hus å bo i enda, liker å kunne legge fra meg ting ett sted. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Setter pris om dere skriver førsteinntrykk for de som ikke har spillt spillet enda. Takk. Jeg ble svært skuffet over Fallout 3. Historien og verden generelt engasjerte meg ikke, og selve spillet ble ganske kjedelig. New Vegas har en langt mer engasjerende historie, og selv om det "bare" er Fallout 3-motoren i reprise er den oppdatert en del. Det har ikke samme wow-effekt å se verden for første gang som det var i Fallout 3, men vakkert er det. Så vakkert som en endeløs ørken kan bli. Er en stund siden jeg spilte Fallout 3, men mener de hadde flere traits enn vi har nå. Var ikke Big Guns og Small Guns to forskjellige? Nå har vi bare Guns (inkluderer også laserpistoler osv). Jeg prøvde å bruke litt tid på å lage en kvinnelig karakter, men hun endte opp som ekspert med skytevåpen og traitsene Kamikaze og Born For Destruction. Det lover jo bra. Men et lite spørsmål. Vi kan velge en perk/trait/skill eller hva det nå er som heter Wild Wasteland, eller noe sånt. Hva gjør den egentlig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Men et lite spørsmål. Vi kan velge en perk/trait/skill eller hva det nå er som heter Wild Wasteland, eller noe sånt. Hva gjør den egentlig? Wild Wasteland unleashes the most bizarre and silly elements of post-apocalyptic America. Not for the faint of heart or the serious of temperament. http://fallout.wikia.com/wiki/Wild_Wasteland ----- Sikkert nevnt, men hvordan er kartstørrelsen i forhold til FO3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå