TheCatIsALie Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Må man ha steam? Greit, nå mistet de en kunde. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Må man ha steam? Greit, nå mistet de en kunde. Senior Producer Jason Bergman revealed that Fallout: New Vegas will use Steamworks for functionality, such as achievements and cloud save storage. Retail PC copies will activate via Steam. In a USA Today interview, Bergman announced the involvement of several celebrities including Ron Perlman as the game's narrator and Wayne Newton as radio DJ "Mr. New Vegas." He confirmed that the game will also include voice acting from Matthew Perry, Zachary Levi, Kris Kristofferson, Danny Trejo, Michael Dorn, and Felicia Day. Inon Zur will compose the soundtrack for the game. Also it includes songs such as (I Got Spurs That) Jingle Jangle Jingle, Blue Moon, and Orange Colored Sky. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Må man ha steam? Greit, nå mistet de en kunde. Senior Producer Jason Bergman revealed that Fallout: New Vegas will use Steamworks for functionality, such as achievements and cloud save storage. Retail PC copies will activate via Steam. In a USA Today interview, Bergman announced the involvement of several celebrities including Ron Perlman as the game's narrator and Wayne Newton as radio DJ "Mr. New Vegas." He confirmed that the game will also include voice acting from Matthew Perry, Zachary Levi, Kris Kristofferson, Danny Trejo, Michael Dorn, and Felicia Day. Inon Zur will compose the soundtrack for the game. Also it includes songs such as (I Got Spurs That) Jingle Jangle Jingle, Blue Moon, and Orange Colored Sky. Driter jeg i. Games for Windows live gir meg achievements til live-kontoen min, og har plenty med harddiskplass til saver. Der slapp jeg en tur til byen på fridagen min Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Enig med Jevrio, jeg syns og LIVE er bedre enn steam. E: Så er jeg acheivment-nerd og da. Endret 18. oktober 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Så fordi du heller vil ha achievements på Live enn på Steam, så suger Steam balle? Eh. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Nei. Men at du MÅ bruke steam er jeg imot. At de sier det er for funksjonalitet som achievements og lagring i sky (antar på nett), synes jeg er tullete. Achievements KAN man bruke GFWL til, og de fleste har plass til et par saver idag.. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Faen. Jeg forhåndsbestilte på Platekomaniet, men nå vurderer jeg å gi faen. Absoluttspill.no er gode på forhåndsbestillinger. Som regel har du den på release, eller dagen etter. Overkommelig pris er det også. God dag mann - økseskaft. Problemet er ikke hvor man forhåndsbestiller, men det at man MÅ bruke Steam for å få spilt et spill man har betalt for. Holdningen er så tvilsom at jeg ikke ønsker å støtte den økonomisk, uansett hvor lenge jeg har ventet på spillet. Kanskje en cracket piratversjon er tingen? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Kjøper det uansett om det er til Steam eller ei! Fallout 3 var verdt hver eneste krone, Fallout: New Vegas collectors edition er allerede bestilt, lar ikke en dårlig DRM eller at man må ha STEAM ødelegge for min spillopplevelse Kjøper det uansett om det er til Steam eller ei! Fallout 3 var verdt hver eneste krone, Fallout: New Vegas collectors edition er allerede bestilt, lar ikke en dårlig DRM eller at man må ha STEAM ødelegge for min spillopplevelse Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ikke jeg heller. Derfor jeg skal laste ned å bruke crack. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Installer new vegas via steam om du har pre-ordra, kjør gjennom proxy, få spillt det idag!! Profit!! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Noen billigere versjoner enn den til 329 ,- hos lefdal? Blir herlig med nytt Fallout på ny pc. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 De fleste som selger for under 399,- er utsolgte. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Gleder meg vilt til dette, men må nok varme opp et par dager med FO3 Lenke til kommentar
Lange Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Virker som at Bethesda har gjort alt for at det skal virke som det faktisk er de som har laget spillt. Overraskende mange som faktisk tror det. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 De fleste som selger for under 399,- er utsolgte. De fleste ja. På lefdal står det at de forventer inn spillet den 22. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Men det står ikke om de er utsolgt eller ikke da. Hvis det er sånn tror jeg det er mange som kommer til å bli skuffa når de må vente på neste last med spill, men det kan jo hende at de faktisk ikke er utsolgt da. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Yay! Da var mitt eksemplar sent fra Elkjøp! Lenke til kommentar
rioi Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 gleder meg nå ja.. Har jo fått fantastiske kritikker hittill http://bethblog.com/index.php/2010/10/19/fallout-new-vegas-review-roundup/ Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Har spilt et par timer nå. Elsker alt hittil! Unntat den SVÆRE fonten når jeg snakker med folk. Det er irriterende, må bevege meg litt vekk fra skjermen for å lese xD Men det blir fikset via mod om et par uker tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå