Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må man ha steam? Greit, nå mistet de en kunde.
Senior Producer Jason Bergman revealed that Fallout: New Vegas will use Steamworks for functionality, such as achievements and cloud save storage. Retail PC copies will activate via Steam. In a USA Today interview, Bergman announced the involvement of several celebrities including Ron Perlman as the game's narrator and Wayne Newton as radio DJ "Mr. New Vegas." He confirmed that the game will also include voice acting from Matthew Perry, Zachary Levi, Kris Kristofferson, Danny Trejo, Michael Dorn, and Felicia Day. Inon Zur will compose the soundtrack for the game. Also it includes songs such as (I Got Spurs That) Jingle Jangle Jingle, Blue Moon, and Orange Colored Sky.
Lenke til kommentar
Må man ha steam? Greit, nå mistet de en kunde.
Senior Producer Jason Bergman revealed that Fallout: New Vegas will use Steamworks for functionality, such as achievements and cloud save storage. Retail PC copies will activate via Steam. In a USA Today interview, Bergman announced the involvement of several celebrities including Ron Perlman as the game's narrator and Wayne Newton as radio DJ "Mr. New Vegas." He confirmed that the game will also include voice acting from Matthew Perry, Zachary Levi, Kris Kristofferson, Danny Trejo, Michael Dorn, and Felicia Day. Inon Zur will compose the soundtrack for the game. Also it includes songs such as (I Got Spurs That) Jingle Jangle Jingle, Blue Moon, and Orange Colored Sky.

 

Driter jeg i. Games for Windows live gir meg achievements til live-kontoen min, og har plenty med harddiskplass til saver.

 

Der slapp jeg en tur til byen på fridagen min :D

Lenke til kommentar
Faen. Jeg forhåndsbestilte på Platekomaniet, men nå vurderer jeg å gi faen.

Absoluttspill.no er gode på forhåndsbestillinger. Som regel har du den på release, eller dagen etter. Overkommelig pris er det også. :)

 

God dag mann - økseskaft.

 

Problemet er ikke hvor man forhåndsbestiller, men det at man MÅ bruke Steam for å få spilt et spill man har betalt for. Holdningen er så tvilsom at jeg ikke ønsker å støtte den økonomisk, uansett hvor lenge jeg har ventet på spillet. Kanskje en cracket piratversjon er tingen?

Lenke til kommentar

Kjøper det uansett om det er til Steam eller ei! Fallout 3 var verdt hver eneste krone, Fallout: New Vegas collectors edition er allerede bestilt, lar ikke en dårlig DRM eller at man må ha STEAM ødelegge for min spillopplevelse :D

 

Kjøper det uansett om det er til Steam eller ei! Fallout 3 var verdt hver eneste krone, Fallout: New Vegas collectors edition er allerede bestilt, lar ikke en dårlig DRM eller at man må ha STEAM ødelegge for min spillopplevelse :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...