Keiseren av Grønland Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg skulle helst ønske at jeg kunne hjulpet Brotherhood of Steel til å bli store igjen. Men historien er liksom ikke så gjennomført for dem. Det er en av svakhetene til New Vegas. Du har mange sider du kan velge. Men ikke alle gir deg samme kvalitetsopplevelsen. Og de to sidene som er mest utfyllende, er de to mest polariserte. Den gode og den onde. Det er ganske enkelt for et oppegående menneske å vike unna Legion, fordi de driver med slavearbeid, brenner ned byer og lignende. Det gjør dem til terrorister. Og da bryr man seg ikke om deres politiske budskap. Hvilke er de to sidene som er mest utfyllende? Det er 4 hovedveivalg, man kan muligens argumentere for at den ene er litt mindre utfyllt, men de tre andre? Ikke såvidt jeg ser det. AtW Altså de sidene som brukerne over meg snakket om: NCR og Legion. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Nå runna jeg nettopp spillet. Her var det en mye bedre avslutning enn i Fallout 3. Men jeg er allikevel litt misfornøyd. Endte med å kjempe for et uavhengig New Vegas, for Yes Man. Jeg ville ikke støtte NCR, fordi de hater Brotherhood of Steel, og jeg likte dem. Og hvertfall ikke Legion. Men jeg har en ekstra save fra før jeg møtte og drepte Mr House. Kanskje jeg skal spille for han litt. Ser liksom ikke for meg at jeg hadde blitt 100% fornøyd med noen av dem jeg. Jeg hadde egentlig lyst til å vise NCR nåde mot Securitron-hæren min. Men absolutt alle valgene gikk jo på å jage dem bort. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Går veien der jeg hjelper NCR og generelt sett er god, men har veldig lyst å ta ut Powder Gangers! Men litt usikker på hvor store konsekvenser dette har med tanke på andre grupper og min karma. Noen tips/hints? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Du får bare negativt forhold til Powder Gangers ved å drepe de, og du får positiv karma. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Yaarr! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg skulle helst ønske at jeg kunne hjulpet Brotherhood of Steel til å bli store igjen. Men historien er liksom ikke så gjennomført for dem. Det er en av svakhetene til New Vegas. Du har mange sider du kan velge. Men ikke alle gir deg samme kvalitetsopplevelsen. Og de to sidene som er mest utfyllende, er de to mest polariserte. Den gode og den onde. Det er ganske enkelt for et oppegående menneske å vike unna Legion, fordi de driver med slavearbeid, brenner ned byer og lignende. Det gjør dem til terrorister. Og da bryr man seg ikke om deres politiske budskap. Hvilke er de to sidene som er mest utfyllende? Det er 4 hovedveivalg, man kan muligens argumentere for at den ene er litt mindre utfyllt, men de tre andre? Ikke såvidt jeg ser det. AtW Altså de sidene som brukerne over meg snakket om: NCR og Legion. Hva med house og yes man? AtW Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Du får bare negativt forhold til Powder Gangers ved å drepe de, og du får positiv karma. Takker! Da er det tid for jakt Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Da var jeg ferdig med spillet for første gang, tok yes-man avslutningen. Lurer på å spille det en gang til og prøve på en annen taktikk og avslutning. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Valgte house første gang (han var så stilig), NCR andre gang og nå på min tredje tenkte jeg legion, men sliter fælt med å ha hjerte til det så det ender opp med at jeg tar yes man denne gangen. Klarer bare ikke side med legion. De er for gjennomført onde. Verre enn nazister. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Morsomt at dette spillet fremdeles diskuteres. Fikk meg en etterlengtet New Vegas Collectors Edition her om dagen, så er klar til å ta opp dette spillet igjen. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Hvis folk ikke har prøvd modden Project Nevada så anbefales den sterkt! MAn kan sprinte (AP) aktivere bullet time (AP) man ser forskjell hvis man tar på briller, man hiver granater med G og mye annet fett. ANBEFALES! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Return To New Vegas: The Absolute Weirdest Way To Play Fallout: New Vegas Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Planlegger å besøke New Vegas igjen på nyåret, Hva er et must av mods? Skal ikke overlesse spillet, men litt grafikk, og muligens piffe opp våpenarsenalet litt må man jo. Ekstra innhold tar jeg nok senere, skulle det vise seg at det trengs, New vegas er nok det bethesda spillet jeg har utforsket minst Alle tips taes i mot med stor takk 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Planlegger å besøke New Vegas igjen på nyåret, Hva er et must av mods? Skal ikke overlesse spillet, men litt grafikk, og muligens piffe opp våpenarsenalet litt må man jo. Ekstra innhold tar jeg nok senere, skulle det vise seg at det trengs, New vegas er nok det bethesda spillet jeg har utforsket minst Alle tips taes i mot med stor takk Personlig mener jeg New Vegas overgår Fallout 3. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Personlig mener jeg New Vegas overgår Fallout 3. Storyen ja muligens, men jeg elsker hvor post apokalyptisk 3`ern er i forhold til NV, NV er så sivilisert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå