Frijazz Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Og noen liker Justin Bieber bedre enn Pink Floyd og pizza Grandiosa bedre enn et måltid på Maaemo. Jeg skjønner ikke hva noen folks syn på Fallout 3 har med hvilket spill som er best å gjøre. Hva er best musikk? Hvem bestemmer kriteriene for hvilket spill som er best? Du? Hvilket spill som er best er i høyeste grad subjektivt. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Jeg likte ikke NV fordi vær gang jeg gikk av asfalten såkom det ranom ting å skulle ta meg. i motsetning til F3 der jeg kunne vase rund uten å gå langs streken uten p bli overfalt ac random aencounters som ga meg trøkken og gjorde at jeg måtte løpe som F for å komme der jeg skulle. F3 var du skal "der" og du velger veien, Fnv var du skal der og går du utenfor veien så kommer det ting å gir deg trøkken... men det er min opplevelse av spillet Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 LOL da. Nå har jeg prøvd seks ganger å ta Deathclaw-familien i Quarry Junction. Fant ut at jeg kunne stille meg oppå taket til en av bygningene med sniper. Men det går allikevel ikke. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 (endret) Jeg sto oppe på toppen av det ene samlebåndet og sendte dynamitt og missiles ned mens jeg sendte mine 6 companions på dem. Funka fett det Endret 23. september 2012 av TMB Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Uhh, da henger ikke jeg med. Seks companions? Man kan jo kun ha to? I spillet sier de at det kun går med en. Men jeg har Rex og Cass. Bruker heller ikke tunge våpen. Det går jo med sinnsykt mye ammo her. Så jeg bruker den recharger pistolen med uendelig ammo. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Unlimited Companions Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Unlimited Companions Juks altså? Da har du ikke klart det. Jeg spiller i tillegg på PS3. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Juks? Ditt tap det. Bethesda-spill er til for å moddes. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Blir ikke spillet usedvanlig enkelt med et så stort party? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Jo, men når man har runna spillet 30 ganger fra før så må man da få ha det litt morro Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Kjøpte New Vegas på Xbox Marketplace for noen dager siden. Spiller på hard med hardcore mode aktivert. Til tider vanskelig men veldig underholdende og spennende. Største problemet er å finne rent vann på flasker. Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Det er bare pingler som ikke spiller på hardcore mode. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Kom nettopp til Hover Dam. Ble advart i Quests-menyen mot å følge flere av Yes Mans oppdrag, så sluttet med det og gjorde flere tjenester for NCR. Jeg har fortsatt ikke møtt Mr House. Bør jeg vente med det eller ikke? Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Er man ikke nødt til å besøke Mr. House første gang man er i New Vegas? Det leder ihvertfall veldig opp til det. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Ok lol nå drepte jeg Cæsar. Dette er en sånn typisk svakhet i spillet syns jeg. Jeg var altså kledd i Centurion-antrekket til Legion. Som jeg fikk fra Cottonwood Cove. Jeg listet meg rolig inn der, men når jeg nærmet meg teltet ble folk likevel fiendtlige. Deretter prøvde jeg en stealthboy og krøp rolig fram. Men det så ikke ut til å spille noen rolle. Jeg trengte den slaveavtalen fra teltet hans, og det hele endte med en gedigen slosskamp. Så drepte jeg alle sammen med plasmageværet. Nå har jeg rustningen til Cæsar lol. Men kan jeg bruke den til noe? Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Husker godt første gangen jeg besøkte Caesar's camp eller hva den nå heter. Hadde med meg Benny og det hele endte opp med at jeg drepte Caesar, mens Benny ble drept av noen Legion soldiers på vei ut av campen. Har nå skaffet meg alle DLC'ene så skal snart ta en ny playthrough. Vurderer faktisk å hjelpe Caesar med å ta makten over Hoover Dam og The Strip denne gangen. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg har brukt snart 90 timer på en gjennomspilling. Det er gøy med alle valgene osv. Men det blir rett og slett så langt at jeg aldri kommer til å spille det på nytt, bare for å prøve noe annet. Da kunne det vært kortere. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Vurderer faktisk å hjelpe Caesar med å ta makten over Hoover Dam og The Strip denne gangen. Det var egentlig planen min også forrige gang jeg spilte det, men det endte med at jeg nok en gang hjalp NCR. Men neste gang skal jeg være hard og kald og hjelpe Caesar. Må innrømme at jeg sliter litt med å være slem Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg skulle helst ønske at jeg kunne hjulpet Brotherhood of Steel til å bli store igjen. Men historien er liksom ikke så gjennomført for dem. Det er en av svakhetene til New Vegas. Du har mange sider du kan velge. Men ikke alle gir deg samme kvalitetsopplevelsen. Og de to sidene som er mest utfyllende, er de to mest polariserte. Den gode og den onde. Det er ganske enkelt for et oppegående menneske å vike unna Legion, fordi de driver med slavearbeid, brenner ned byer og lignende. Det gjør dem til terrorister. Og da bryr man seg ikke om deres politiske budskap. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg skulle helst ønske at jeg kunne hjulpet Brotherhood of Steel til å bli store igjen. Men historien er liksom ikke så gjennomført for dem. Det er en av svakhetene til New Vegas. Du har mange sider du kan velge. Men ikke alle gir deg samme kvalitetsopplevelsen. Og de to sidene som er mest utfyllende, er de to mest polariserte. Den gode og den onde. Det er ganske enkelt for et oppegående menneske å vike unna Legion, fordi de driver med slavearbeid, brenner ned byer og lignende. Det gjør dem til terrorister. Og da bryr man seg ikke om deres politiske budskap. Hvilke er de to sidene som er mest utfyllende? Det er 4 hovedveivalg, man kan muligens argumentere for at den ene er litt mindre utfyllt, men de tre andre? Ikke såvidt jeg ser det. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå