michael691 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Se filmen hos Youtube Jeg gleder meg så sinnssykt. Håper de lager en ny ''gå animasjon'' Som Dragonage, at characteren egentlig går, og ikke sklir bortover når du går sidelengs Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Gleder meg også helt sinnsykt, husk dog at det blir samme motor som fallout 3. Det der er bare en animert trailer. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 litt skeptisk til alt lyset i New Vegas byen i bakgrunnen men dønn klar of nytt fallout nå ja. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 litt skeptisk til alt lyset i New Vegas byen i bakgrunnen men dønn klar of nytt fallout nå ja. Ja jeg la merke til det. Syns det ødelegger litt hvis det er en hel by som er oppegående.. Men uansett så har det nok ikke mye å si. Sikker på det Quake? På Wiki står det at Gamebryo blir brukt. Om de så skal bruke den må de _finpusse_ den en del! Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 på fallout wikien sier de at det skal brukes samme motor. fikk blit blod på tann her når jeg så traileren og begynte å lese på den forlengset (av meg) glemte storyen som går helt tilbake til wastland spillet. hvem er det som står med flagget på slutten der? enclave eller New California Republic? noen som vet åssen årstall storyen blir satt til? kanskje vi skulle fått en moderator til å skille ut egen tråd? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Blir spillet like stort og vidunderlig som Fallout 3? Storkoser meg på andre gjennomspilling, nå på PS3. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Blir spillet like stort og vidunderlig som Fallout 3? Storkoser meg på andre gjennomspilling, nå på PS3. mulig mye større er snakk om at man får får tilgang på kjøretøy Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fallout 3 har gitt meg mange timer med kvalitetsgaming; håper dette gjør det samme. Fantastisk! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Blir spillet like stort og vidunderlig som Fallout 3? Storkoser meg på andre gjennomspilling, nå på PS3. mulig mye større er snakk om at man får får tilgang på kjøretøy Ja! Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 hellforge blog: Leaked First Details of Fallout: New Vegas: There will be vehicles. The desert of New Vegas dwarfs the Capital Wasteland and you will need transportation to get around and explore it. You will acquire a vehicle several hours into the main quest. You can customize your vehicle with parts bought at shops or won through racing circuits and quests. Vehicles will not be common, but you will encounter road gangs, merchant caravans, and other vehicles in the wastes. The open desert is home to some very large mutant creatures, like giant radscorpions and sandworms, that will attack your vehicle. MEN dette er rykter så vidt jeg vet, men håper det stemmer Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Håper de oppgraderer grafikken litt. Tross stort landskap burde ikke grafikken være lik 2004 spill. Nå er vi i 2010. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Wha'? Fallout 3 har da nydelig graphs Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Wha'? Fallout 3 har da nydelig graphs Njaa, det er greit. Mulig det er bare meg som er litt opptatt av grafikk ^^. Men Far Cry fra 2004 kan sammenlignes på grafikkfronten IMO. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fallout 3 har gitt meg mange timer med kvalitetsgaming; håper dette gjør det samme. Fantastisk! Åh, da er vi to. Det kribler nesten litt i magen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Håper de oppgraderer grafikken litt. Tross stort landskap burde ikke grafikken være lik 2004 spill. Nå er vi i 2010. Enig der. Grafikken til FO3 er grei nok, men vi vil selvsagt ha bedre nå i 2010 Lenke til kommentar
Byte Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg gleder meg som en unge til dette, 300+ timer brukt på Fallout3 og jeg har ikke anelse hvor mange ganger jeg har spillet igjennom 1'ern og 2'ern, har dog aldri prøvd meg på BOS spillene, noen som har noe å si om de? Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ganske ny FO3 fan her, kun spilt en 45 timer, men elsker den Post acopalyptiske sjangeren meget godt! Syns grafikken i FO3 er helt ok, men jeg forventer en liten oppgrade til New Vegas Hvis ryktene stemmer ang.kjøretøy osv, blir det nok maaaange timer exploring og gameplay her, love it! Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Med tanke på hvilket nivå grafikken ligger på generelt sett i dag, så er det den siste bekymringen i verden jeg har på dette spillet. Fikk kribling i magen av traileren - gleder meg masse! (Og det er et NCR-flagg). Lenke til kommentar
Patney Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det viktigste for meg er at de lager et skikkelig kampsystem i ordentlig rollespillstil denne gangen. Det tviler jeg sterkt på, da Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Det viktigste for meg er at de lager et skikkelig kampsystem i ordentlig rollespillstil denne gangen. Det tviler jeg sterkt på, da Attacke annenhver gang mener du? Liker det sånn sm det er nå jeg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå