Groozik Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hei, Jeg lurer på om noen vet om det går ann å spille world of warcraft retail(Den ekte blizzard servern)gratis, hvis hvordan? Jeg har ikke så god råd, så jeg vil helst ikke betale noe for det. Jeg har spilt en del private server, men det er LANGT IFRA så bra som retail. Så vil helst ikke ha forslag om å spille på private servers. Er det noen Gamecard code finder, eller noe sånnt(Vet ikke hva jeg skal kalle det.) Så, Vær så snill å legge igjenn en komentar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Nei. Det går an å få trial-account da, men det er jo litt begrenset. Lenke til kommentar
Groozik Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Nei. Det går an å få trial-account da, men det er jo litt begrenset. Har allerede en account med en level 60 på. Så vil hjerne fortsette å spille på den Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Eneste du kan gjøre er å kjøpe litt billige gamecards over nett, har aldri gjort det, så er usikker på hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fant en metode en gang, vis man hadde et kort fra før av, så kunne man kalkulere og finne kode som funka flere ganger. Prøvde det ikke, ettersom man måtte skrive noen av nummrene inn på en side Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 colado det var en scam nei du kan ikke spille på offsielle server gratis . Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Få jobb i Blizzard? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hvis du ser hvor lang koden game card koden faktisk er og det faktum at den inneholder alt fra a-z og 1-9 så burde du forstå at det ikke er mulig å generere en kode til den uten å ha kortet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg regner med det blir permaban om lbizzard tar deg i å bruke autogenererte koder. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fant en metode en gang, vis man hadde et kort fra før av, så kunne man kalkulere og finne kode som funka flere ganger. Prøvde det ikke, ettersom man måtte skrive noen av nummrene inn på en side Facepalm. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 På g2play.net selger de 60 dagers prepaid card. EU for 174 kroner, de sender koden på mail og er helt legit! Anbefales. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Er ikke mye og gjøre. 100 kr 1 mnd, er ikke stort. 100 kr.. Endret 8. februar 2010 av Slettet-whwZcV Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Du kan rekruttere mange venner da, du får en måned gratis per venn.. Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 kan du spille gratis på wow visst du spiller på en privat server ? , og er det samme som å spille "orginalen" ?. hvordan spiller du på privat server ? ( har ikke googlet det enda) og er det stor sjanse for å bli tatt og muligens få bot takk på fårhånd Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Privat servere kan du spille gratis på, men de er ikke lovlig å drifte. De er også bare en gjenbygd versjon av retail og inneholder logisk nok mengder av bugs. Så mange at det ødelegger opplevelsen helt sammenlignet med retail, med mindre du liker å få alt det beste kastet etter deg og alle andre som spiller der. Veldig sjelden er det noen raids som fungerer også. "Bosser" oppfører seg oftest bare som vanlige "mobs", men med mye mer HP. Endret 1. april 2010 av Saft Suse Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Vel, private servere er ikke ulovlige, men de strider med Blizzards EULA (eller noe slikt). Du får nok fint få bøter av å spille på private servere. Når det er sagt anbefaler jeg det ikke. Det ødelegger mye av opplevelsen. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 OffGamers.com, dog de selger gull og powerlevling så er de seriøse, har 2 mnd gamecard for 166 kroner. Evt kan man kjøpe "Value Pack" med 2x kort(4 mnd spilletid) for 300 eller noe sånt. Man får et bilde scannet av koden fra kortet med en gang man har fullført betalingen, har kjøpt der flere ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå