Gå til innhold

Ny spill PC! Dette kom jeg frem til :D

Anbefalte innlegg

Hello :D Har tenkt til å kjøpe meg en ny pc nå. Den skal hovedsaklig bli brukt til spilling! Håper den kan dra det meste av de nyeste spillene og allikevel komme på en rimelig pris. Har valgt ut en del komponenter på komplett.no og vil gjerne ha deres synspunkter på disse og kom gjerne med meninger ;) Jeg har prøvd å finne det beste til en grei pris, men er ikke noe geni innenfor dette feltet x) Så kom med det du har å si!

(Har droppet skjerm, mus og tastatur siden dette er noe jeg har!)

Link:

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...7c-80c3c5a77488

Endret av ZakkWylde4Ever
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

henrik sitt oppsett er flott :thumbup: men ville gått for dette eller dette hovedkortet (USB3 Sata6Gbit)

vist du er student får du gratis frakt med dustinhome.no (vist jeg ikke husker feil)

ram brikkene du satt opp i første-innlegget er av den typen som vanligvis går inn i bærbare maskiner (SO-Dimm) se etter dimm 240 pins

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Hehe, ja der ser du :p Er ikke så oppdatert på denne fronten! Bra jeg ikke kjøpte de ram-brikkene da xD Takk for tipset angående å kjøpe fra flere nettsteder og hovedkortene! :)

Absolutt anbefalt og prøve og sette opp det samme hos andre nettsteder, lærer du litt, samtidig som du kanskje vil finne det billigere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
sett opp en liste på prisguide.no så finner den billigste butikk for alle delene.

ellers er disse av de billigste:

Amentio

Dustinhome

netshop

Komplett

PS

2 problem.

1. Prisguiden er rett og slett ubrukelig per dags dato.

2. De forskjellige nettbutikkene kan ha forskjellige produsenter til forskjellig pris, f.eks. Sapphire 5870 kan være billig hos komplett og dyrt hos Amentio, mens med XFX 5870 er det omvendt. Derfor kan prisguiden bli noe utydelig.

Beste er å ta de siden ovenfor og sette opp så likt så mulig oppsett på alle og se hva som blir billigst + frakt, tungtvindt, ja, men du kan fort spare noen kroner på det.

Lenke til kommentar

ja, dessverre har de lansert prisguiden v2....

Og på old.prisguide kan man ikke lenger sette opp lister...

HenrikPC: Ja, men satte oppp en liste over billigste nettbutikker så det blir lettere å finne beste butikk å bestille fra :)

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...