2r3 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Eg kjøpte for noken dager sidan eit Steelseries Siberia V2 headset (https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=502923). Det kom i posten i dag og eg var glad og fornøgd. Alt funka som det sku osb, men lykken varte ikkje lenge. Etter rundt 4-5 timers vanlig bruk kom det bare skurring/knitring ut av mikrofonen, eg har prøvd det no på to forskjellige maskiner for å sjå om det var problemet. Eg har prøvd med og uten den forlenga ledninga som følgte med, tatt ut og inn mikrofonen, men til ingen nytte. Eg lurer da på om det kan vere eit heardware/software problem eller om mikrofonen fysisk er øydelagt. Om det no skulle vere mikrofonen som har røke, kva rettigheitar har eg da i forhold til garanti og sånt? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Er det sånn når du prøver å snakke i mikrofonen så er det bare skurring? Hvis du snakker mens det skurrer, hører du ekko av det du sier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå