Mr.Johanzen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hei. Jeg har fått valget mellom 2 systemer. Jeg vil ikke ha noe fanboy-krig, men ha sakliige svar. Så det jeg lurer på er hvilket system får man mest for pengene? http://store.apple.com/no/browse/home/shop...ily/macbook_pro http://www1.euro.dell.com/no/no/hjem/Dell-...&~ck=anavml (den til 10 000 kr) Takk for svar Lenke til kommentar
Poikan1337 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg ville gått får Den windows pcen siden jeg er en gamer men er er noen av forskjellen Mac: Mest for bilde redigering høre på musikk se på filmer ect.... Windows: Beset for spilling Programering Musikk ect... Hvis du er ungdom og ikke ser etter ++ status på skolen gå for windows ellers velg mac Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Spiller jo ikke akkurat så alt for mye heller da. Men jeg har en stasjonær pc med Windows på. Jeg har liksom lyst på noe helt nytt. Kommer til å bruke maskin til surfing, musikk, og film, spiller ikke så mye at jeg har ikke behov for en kjempe kraftig maskin. Jeg er også klar over at jeg for mest for pengene hardware messig hvis jeg kjøper Dell maskin. Er det noen som vet om Counter-Strike: Source fungerer på Mac OS? Takk for svar Lenke til kommentar
Poikan1337 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Spiller jo ikke akkurat så alt for mye heller da. Men jeg har en stasjonær pc med Windows på. Jeg har liksom lyst på noe helt nytt. Kommer til å bruke maskin til surfing, musikk, og film, spiller ikke så mye at jeg har ikke behov for en kjempe kraftig maskin. Jeg er også klar over at jeg for mest for pengene hardware messig hvis jeg kjøper Dell maskin. Er det noen som vet om Counter-Strike: Source fungerer på Mac OS? Takk for svar Det er jeg ikke helt sikker på siden det er bare i windows utgave men hvet ikke om det funker og spille vis du laster ned steam fra hjemmesiden.... Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Etter litt søking fant jeg ut at man må ha Windows for å ha steam. Men jeg trur jeg går for Mac'en uansett, fordi jeg har en stasjonær pc jeg kan spille på, som jeg nevnte i et tidligere innlegg. Lenke til kommentar
LFL Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du kan også kjøre både Windows og OSX på macbook proen. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Du kan også kjøre både Windows og OSX på macbook proen. Ja, er klar over det. Men er det ikke en del som må gjøres da eller? Lenke til kommentar
Poikan1337 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Du kan også kjøre både Windows og OSX på macbook proen. Ja, er klar over det. Men er det ikke en del som må gjøres da eller? Ikke alt for mye må gjøres tar kanskje bare 2-3 timers tid samt instalsjon:) Lykke til ! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Du får mest for pengene med å vente. MBP blir oppgradert denne måneden - mest sannsynlig. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Wheelman hadde en lignende tråd med samme problemstilling, men med en macbook pro 15" vs. Dell XPS 16. Mye interessant snakk, kan jo være verdt en titt. Link. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Du får mest for pengene med å vente. MBP blir oppgradert denne måneden - mest sannsynlig. Okei, da venter jeg heller Takk for tipset kakesjef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå