lowlevel Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hei. Det ser ut som om pc`en min har tatt kvelden. Det er vel derfor god grunn til å oppgradere. Har lest side opp og side ned både her og der, uten at jeg har bestemt meg. Jeg har sett litt på denne pakken fra Komplett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=396675 Er det noe å satse på. Eller er det lurere å kjøpe komponentene hver for seg? Blir jo litt skeptisk hvis det er komponenter som de gjerne vil bli kvitt. Utover disse komponentene planlegger jeg å kjøpe skjermkort og Win7. Noen gode forslag og erfaringer? Er Home Premium nok til Win7? Har litt lyst på ATI 5850, men den er det jo umulig å få tak i. Fra den gamle pc`en vil jeg bruke psu (730W), 2 DVD brennere,2 HD (Velociraptor 150GB og Samsung 500GB) pluss minnekortleser. Jeg er nok litt grønn så det hadde vært fint å få noen svar. Lenke til kommentar
Synpanic Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Vurderer også å kjøpe oppgraderingspakken med Core i7 920 + komponenter (skjermkort Radeon HD 5870 fra multicom) Noen som har forslag på kabinett (til helst under 1.000kr (big tower, skal klokke den oppimot 4ghz) Endret 4. februar 2010 av Synpanic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå