minimum payne Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 enn at kjøleren festes på hovedkortet? hører jo om så mye kjipt som skjer for folk, de knekker kjærnen, de brekker av fester på sokkelen, men samtidig blir jo cpuene bare varmere og varmere, så jeg tenkte at hvis en kjøler kan innebygges i kabinettet, og hk monteres oppå-så ville man jo unngå slike skader? en kjøler veier jo lett 500 gram, et hk veier mindre? konstruksjonen av hk måtte jo modifiseres lettere, men det er ikke umulig? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Er vare talentløse folk som klarer knuse en kjære, selv har jeg drept et par men er egentlig bare fordi jeg er helvettes uforsiktig. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Er vare talentløse folk som klarer knuse en kjære, selv har jeg drept et par men er egentlig bare fordi jeg er helvettes uforsiktig. Har du drept et par kjære :o Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Synes du bør vurdere å kjøpe deg en ferdigbygd pc jeg. Det er jo i og for seg det du foreslår. Hvis du ikke klarer å la være å knuse kjernen er det vel like greit at topptrente mennesker gjør det for deg! Lenke til kommentar
TheLoco Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 @Krishell Greit nok at det finnes mange som er talentløse på enkelte områder, men få har guts nok til å annonsere på forumet at man er dobbelt talentløs, og ikke en gang lærer av egne feil. Det må vel være det du mener da du sier at man må være talentløs for å knuse en kjerne, mens du har klart å knekke to? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 @KrishellGreit nok at det finnes mange som er talentløse på enkelte områder, men få har guts nok til å annonsere på forumet at man er dobbelt talentløs, og ikke en gang lærer av egne feil. Det må vel være det du mener da du sier at man må være talentløs for å knuse en kjerne, mens du har klart å knekke to? Ja , men dette har vell egentlig vært litt "vet at den knuser nå men gjør det likevell", Egne festeklips for vannkjølings blokker etc som har knerta dem. Aldri knust ved kun sette på no vifte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå