Gå til innhold

Problemer med trådløst nettverk på HTC Hero

Anbefalte innlegg

Heisan!

Var å hentet ut min nye Hero på posten i formiddag, koblet opp til wlan her i huset og det funket bortimot utmerket i kanskje 2 timer, men nå vil den bare ikke mer. mobilen finner nettverket uten problemer, men den til vil ikke bare koble til.

har det noe å si at det koblet til WPA-Personal? er fryktelig grønn på dette, så det hadde vært fint med litt hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var også plaget med WLAN på Hero. Måtte ofte inn på settings, wlan og gjøre et nytt "søk" for at telefonen skulle gidde å koble seg på nettet. Det hendte iblant at jeg måtte gjøre det flere ganger før det funket.

Har nå en Google Nexus One og den er superstabil på WLAN. Fra jeg aktiverer WLAN til jeg er online tar det ca 10 sekunder. Og det til tross for at autentisering ofte tar litt tid med WPA2.

Vi får håpe det blir bedre på Hero når HTC oppdaterer til en nyere utgave av Android. Ryktes 2,0 eller 2,1.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

Har reboota, har siste oppdateringa og hele skiten.. det suger skikkelig at det ikke funker når man ha brukt såpass mye på en mobil.. !

var virkelig rart å komme tilbake til den her verdenen etter å ha hadd iPhone ett par år.

Ryktes 2,0 eller 2,1? var det snakk om snart eller, vet du noe om det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...