Liberalistiske Samebror Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hei, har tenkt meg på en Bjørn Hellfuck konsert i Mars. Og jeg tenkte jeg skulle dra den helt ut ved å møte opp i lik maske som han bruker, men har dere peiling hvor jeg kan få tak i en sånn? Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Du kunne jo kanskje prøvd å laga den sjølv, i gips. Eg ville brukt aviser og gips. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 vel den er egentlig av tøy da, ser ut som en type maske man kanskje kunne fått på sykehus pga ansiktsskader Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Eg ville framleis laga den sjølv. Kunne jo laga den av tynn skumgummi/skumplast. Kanskje tre den med kvitt tøy eller noko i den duren. Ser ikkje så vanskeleg ut Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Forsvaret bruker disse. Se på forsvarsbrukt eller tilsvarende butikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Link til maska. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 tnx, will order it Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Var dyrt, kan ikke du bare kjøpe en guy fawkes maske fra ebay eller lign. Ser mye kulere ut. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 kommer over den prisen viss du regner med frakt og evt toll Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 http://cgi.ebay.com/V-FOR-VENDETTA-Officia...3#ht_2251wt_826 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Meh, tror det bare blir dumt å gå rundt og se ut som en 4chan-tard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå