Uxzuigal Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Man Eaters er tilbake i ny form... Til forskjell fra nummer 1 i "serien" har jeg latt snøen bli kraftig eksponert slik at detaljene fra hundene skal være mer synlig på bildet. Hvorvidt dette ble en suksess eller ikke vil jeg gjerne ha tilbakemelding på. Jeg har vurdert å fjerne "kvisten" i bakgrunn oppe til høyre i bildet, men føler at dette kanskje skaper litt mer dybde i bildet.. Hva syntes dere? Link til Man Eaters 1: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1199391 Ting var bedre/verre i nummer 1 og 2? Bildeinfo: Exposure: 1/640 ISO 500 F/5.6 67mm - - - - - Edit: Legger ved en .bmp versjon også. (Virker som RAW til .jpg ikke fungerer så veldig bra her). Man_Eater_2.bmp Endret 4. februar 2010 av Kennel Orthrus Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Haha, det ser rett og slett herlig ut! Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Tittelen passer ifallfall bra syns jeg, fordi hundene ser gale ut i utrykket sitt. (skriv navnet ditt under og heng det på inngangsdøra) Liker godt kompossisjonen med luft foran bikkjene der de skal løpe, men kanskje det hadde blitt fint med litt mer farger eller helt s/h? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Teknisk litt småplukk på komposisjon, men jeg liker det - veldig mye bedre enn forrige forsøk. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Takker for tilbakemeldinger. Jeg skal ut en liten tur senere i dag og se om det ikke blir en Man Eaters 3, eller hvertfall litt mer action bilder av hund! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå