Bob Dick Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Hei. Er det noen flere sider du kan bruke for å øve på teorien til førkerkortet på bil på nett? Vet bare om prove.no, men du får de samme spørsmålene opp igjen der, så etter å ha tatt den et par ganger får man jo egentlig ganske lite ut av den og en bare lurer seg selv. Beklager om det her er feilpostet, visste ikke hvor ellers jeg skulle poste. Endret 4. februar 2010 av Bob Dick Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 her kanskje? http://www.teoriprover.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det er ikke gratis, men fullstendig overkommelig å betale 30 kr for 24 timers tilgang til teoritentamen.no Lenke til kommentar
Grand Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Anbefaler deg å bruke Teoritentamen.no (Koster 30kr), men det er bra spørsmål der, eller kjøpe oppgave bok fra ATL, den koster 160 kr. Verdt alle pengene. Endret 5. februar 2010 av Sno Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Anbefaler også teoritentamen.no for øving Ein kompis brukte bare den siden og stod på første forsøk. Jeg driver selv å pugger og gnir det inn ved hjelp av den siden. Får se hvordan det går med meg da Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Brukte selv kun teoritentamen.no, kjørte gjennom til jeg hadde 0 feil hver gang. Sto på første forsøk, hadde dog en del praktisk erfaring som helt sikkert hjalp på Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Vi fikk gratis 24 timer på teoritentamen.no hos sjoførlæreren vår. Men 30kr er da overkommelig? man betaler jo bare via mobilen. Lenke til kommentar
lboy Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hei. Er det noen flere sider du kan bruke for å øve på teorien til førkerkortet på bil på nett? Vet bare om prove.no, men du får de samme spørsmålene opp igjen der, så etter å ha tatt den et par ganger får man jo egentlig ganske lite ut av den og en bare lurer seg selv. Beklager om det her er feilpostet, visste ikke hvor ellers jeg skulle poste. Anbefaler nettlappen.no. Har hele teorikurset på nett og teoriprøver... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå