Gå til innhold

Nye hodetelefoner til LAN/Kveldsgaming etc.. ønsker 5.1 (følger mal)

Thor.

Anbefalte innlegg

Budsjett: inntil 1000 kanskje litt over om det er verdt det.

Størelse: type headset som dekker hele øret

Type: Jeg vet ikke nøyaktig hva jeg skal svare her

Bruksområde: Spilling, kommer til å bruke hyppig i spill på hybelen, eventuelle lan

Tillegsinfo: Må ikke ha mic men gjør ingenting om headsettet har det.

Hvilket lydbilde liker/ønsker du? Ekstra bass? ren lyd? studio lyd? osv: Gjerne buldrebass i eksplosjoner i spill

Evt kilde: USB/headphone jack

Hva har du ifra før, trives du med det? ja/nei, hvorfor?:

Har sennheiser cx 300 og digger disse men jeg vil ha skikkelig headset til gaming, ikke musikk.

Har også et annet headset som ligner på sennheiser PC 131 men dette nye headsettet blir avtakeren for dette. Det leverer for lav lyd til å brukes på et støyende lan med høy musikk i rommet.

Noen som finner noe slikt til en tusenlapp i en nettbutikk med norsk lager og som sikrer meg levering innen 18-2-2010?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei. Dette er en foreldret tråd. Jeg gikk tilslutt for G35, hørselvernforumen er den typen jeg trives best med forran pc. Ellers var bassen god nok til mitt bruk.

Men det var en stor svakhet. Var på et større lan der de hadde leid høyttalere verdt 1.1 millioner kroner, disse høyttalerne slo bokstavelig ut G35. De bare døde, så måtte jeg kople fra og plugge inn igjen hele tiden når de kjørte høyttalerne på maks, prøvde usb-porter som ikke var brukt til noe annet. G35 var tilkoplet egen usb-kontroller uten at det hjalp så dersom det er slik LAN headset skal være så er det skuffende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...