Thor. Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Budsjett: inntil 1000 kanskje litt over om det er verdt det. Størelse: type headset som dekker hele øret Type: Jeg vet ikke nøyaktig hva jeg skal svare her Bruksområde: Spilling, kommer til å bruke hyppig i spill på hybelen, eventuelle lan Tillegsinfo: Må ikke ha mic men gjør ingenting om headsettet har det. Hvilket lydbilde liker/ønsker du? Ekstra bass? ren lyd? studio lyd? osv: Gjerne buldrebass i eksplosjoner i spill Evt kilde: USB/headphone jack Hva har du ifra før, trives du med det? ja/nei, hvorfor?: Har sennheiser cx 300 og digger disse men jeg vil ha skikkelig headset til gaming, ikke musikk. Har også et annet headset som ligner på sennheiser PC 131 men dette nye headsettet blir avtakeren for dette. Det leverer for lav lyd til å brukes på et støyende lan med høy musikk i rommet. Noen som finner noe slikt til en tusenlapp i en nettbutikk med norsk lager og som sikrer meg levering innen 18-2-2010? Lenke til kommentar
Krabbepimpen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 SteelSeries Siberia v2 skal vist være bra kilde: http://www.catchgamer.no/?module=news&f=single&newsId=9498 Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Steelseries H5v2 er også helt greie. Du må nok teste deg fram, spør noen på en data/hifi butikk om å teste forskjellige klokker så ser du hva som passer best på øret, og høres best ut. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Som Ritualz1 sier, er H5.v2 helt greie. Ikke noe mer. Ingen bass overhodet så det er kanskje ikke dette du ser etter. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Hei. Dette er en foreldret tråd. Jeg gikk tilslutt for G35, hørselvernforumen er den typen jeg trives best med forran pc. Ellers var bassen god nok til mitt bruk. Men det var en stor svakhet. Var på et større lan der de hadde leid høyttalere verdt 1.1 millioner kroner, disse høyttalerne slo bokstavelig ut G35. De bare døde, så måtte jeg kople fra og plugge inn igjen hele tiden når de kjørte høyttalerne på maks, prøvde usb-porter som ikke var brukt til noe annet. G35 var tilkoplet egen usb-kontroller uten at det hjalp så dersom det er slik LAN headset skal være så er det skuffende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå