Woilef Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hey, Sliter med fryktinngytende temraturer på min amd xp 2200, Bios kan vise opptil 73-74 grader, har nyeste bios, Dow Corning kjølepasta og en igloo 2320 kjøler, som visstnok skal gå opptil 2600 . Har insett at jeg må ha ny kjøler i og med at sommeren kommer og det ikke akkurat blir kaldere, men har ikke veldig mye penger.... Altså den må kjøle bra og være billig.... og selfølgelig... det skader ikke om den er stillegående heller men det er vel for mye og forlange av en billig kjøler.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 igloo silent breeze? Jepp. God og stille kjøler. Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 holder den da.... samme merke som kjøleren jeg allerede har... min nåværende er garantert til 2600 og silent breeze er garantert til 2700 Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 synes den temperaturen din er litt merkelig jeg, tror du bør forsøke å remontere den, rens godt og før på et TYNT lag kjølepasta Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Ja, det var noe rart med den temperaturen. Har en overklokket XP2000@2200 palomino med samme vifte og ligger på 55 grader. Bruker bare medfulgt pad også. Må være noe rart der ja. Har du kabinett vifter? Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Nei, ingen kabinett vifter, men det er det ikke mulighet for heller + at jeg har ett støyproblem som det er Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Trolig kabinettviftene (eller mangel på) som gjør at det blir høy temp. Tempen i kassa mi øker 10-15 grader når jeg kobler fra kabinettviftene, cpu'en omtrent det samme. Har også XP2200+ og Igloo 2320. På komplett står det riktignok at kjøleren bare er sertifisert til en XP2100... :wink: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 igloo silent breeze? Jepp. God og stille kjøler. Jepp. Helt enig. Lenke til kommentar
Dag_Rune Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 litt høy temp ja kabinettvifter støyer ikke så mye, skal ikke se bort i fra at harddiskene støyer like mye, tenk oxo på rom-temperaturen, har en god del å si... Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Hva med denne, duger til klokking? og den skal jo kunne stilles lavt og Cooler Master AERO 7+ http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...28&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå