Wesenlund Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Hei, har lest det skal vere mulig og installere andriod på HTC HD2, er dette mulig? og i så fall er det avansert? og er det da mulig og bruke andriod sin marketplace? vil på forhånd takke for alle svar som kommer til hjelp Endret 13. juli 2010 av cyclo Tittel endret da original tittel brøt med retningslinjene Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei, har lest det skal vere mulig og installere andriod på HTC HD2, er dette mulig? og i så fall er det avansert? og er det da mulig og bruke andriod sin marketplace?vil på forhånd takke for alle svar som kommer til hjelp Dette er ikke mulig ennå, men det jobbes med det. Lenke til kommentar
XII Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Har det blitt noen utvikling på dette området? Lenke til kommentar
Thomas_s Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Har det blitt noen utvikling på dette området? de kommer stadig lengre, men gjenstår mye. du kan følge de her: XDA Lenke til kommentar
AndreM Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Øyner jeg snarlig håp for min kjære Leo? 06/25/2010 Everything is done, we are all happy and celebrating. soon people will start to forget that we worked our asses off for linux on yet another mobile phone Lenke til kommentar
frowen Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Å herregud, har ikke fulgt med på den tråden på noen uker, men har du sett. Is my dream actually coming true? Lenke til kommentar
AndreM Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Ny Desire build v 2.5 kjører nå på min telefon. Mobildelen fungere nesten nå, men mangler fortsatt lyd på telefonsamtaler (mic og høyttaler virker ikke, men den ringer ut og mottar telefonsamtaler ). WiFi, 3G etc funker som en drøm selv om WiFi trenger statisk IP adresse Øyner håp for HD2 nå... Svært mye har skjedd de siste ti dagene, så anbefaler alle med android på HD2 interesse til å følge med på xda siden. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=719646 Endret 12. juli 2010 av AndreM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå