Poikan1337 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Hei jeg har en compaw presario har merka at den sliter med og starte noen ganger og den slår seg plutselig av sellom at den ikke er varm ( har kjed 2 ganger har sett på alle instillinger men ikke noe med det ) så gikk jeg ista inn på system og så at windows opplevelsesindex har laveste gått ned til 1,1 fra 3,5 cr.. og det er på prossesoren den har aldri vært så lav rammen har også gått ned til 1,3 og resten er på 2,9 til 4,5. Så har noe skjedd med prossesoren min får jeg fiksa det uten og sende den på fiksing (må betale for det nå )Kan jeg feks skru opp bak og se om dmet er noe feil eller noe sånt ? siden jeg vil instalere wow men under instalasjonen så skur den seg plustelig av ! Edit: Det er en notebook laptop pc Endret 4. februar 2010 av Poikan1337 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvordan vet du at den ikke er varm? Sjekket på noen måte? Fjern evt støv ol. Sjekk minnet med f.eks memtest. Om du ikke finner feil kan det være en idé å legge inn operativsystem på nytt. Lenke til kommentar
Poikan1337 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har akkurat lagt inn vista på nytt og varm kan den ikke være når jeg har sitti med den i en time og her om dagen tok jeg bare støvsugeren snudde pcen og støvsugde utenpå viftene det funka så den ikke bråker nå lengre... Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kan jo tenkes at du faktisk virkelig ødela maskinen med støvsugeren. Temp: http://www.cpuid.com/hwmonitor.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå