Gå til innhold

Begynne med kreatin selv om fettet skal vekk?

Anbefalte innlegg

Hei

Har begynt å komme inn i en fin treningsrutine nå og ser etter måter å øke muskelmassen litt mer på. Sliter med å få bicepsen og brystmusklene det lille hakket større. (Noen som har en fin øvelse for å få frem øverste delen av brystet på?)

Greia er at jeg fortsatt har litt fett på magen som jeg vil ha vekk slik at magen blir markert, og da lurer jeg på om kreatinen vil ha noen negativ/positiv innvirkning på fettforbrenningen min? Burde jeg vente litt med kreatinen til fettet er borte igjen eller er det bare å kjøre på? Problemet er altså ikke at jeg vil ned i vekt, for jeg vil ha større muskler, men det siste fettet skal altså vekk samtidig. Hvis det har noe å si er jeg 193cm høy og vet ikke helt hvor mye jeg veier, men kan tippe en 100 kg.

Har lest litt om det f.eks. her og det virker som jeg ikke vil ha noen problem med å bruke kreatinen "riktig" med tanke på mat, drikke og rutiner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du skal få vekk det du har rundt magen, må du forbrenne mer enn det du inntar.

Det samme gjelder muskler også, de vil bli markerte om du minsker fettprosenten. Du kan lese litt rundt om forbrenning, men ta det sakte men sikkert, ellers vil du forbrenne muskler også.

Endret av ing-cognito
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...