Skribenten_ Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Heidsann, jeg kjører windows på en SSD disk, og etter som hva jeg forstår det så vil de mappene som er nevnt over være lagret på SSD disken. Er det ikke mulig å forandre plaseringen på den mappen, kilde plaseringen eller noe sånt noe. Jeg har en annen disk på 500GB som jeg bruker som D: Det er jo her jeg ønsker å få lagret de filene som ligger under documents/picture/music og video mappa. Noen som har noe forslag? Forresten så lurer jeg på om det er noe muligheter å ha libary slik at det kun er min profil som kan gå inn på mappen. Jeg har et par andre profiler som min familie bruker også..men noe har jeg på en måte lyst til å holde for meg selv. Endret 4. februar 2010 av janern21 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Du kan lage nye mapper på D: og så velger du 'Egenskaper' for de mappene du nevner, og flytter dem over til de nye mappene du har laget. Hvis det er Win7 du har så kan du like gjerne bruke Library funksjonen til dine egne mapper istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå