Redak Tøren Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Hvordan fikser man seg en slik tjeneste, og hvem tilbyr det? Regner med det er strenge krav og at det koster å ha en slik tjeneste. Det er ønskelig at alt skjer uten at brukeren blir sendt til en annen side for gjennomføring av betalingen, eller at brukeren må benytte tredjeparter som Paypal. Endret 4. februar 2010 av Redaktøren Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 PayEx tilbyr flere typer nettbetaling, i hvertfall. Netterminalen høres ut som det du leter etter i hvertfall. Prisene er jeg derimot veldig usikker på, men koster nok en del. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 BBS tilbyr også dette. Prisen er jeg usikker på, men den er ihvertfall grei å programmere mot. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hva med sms-betaling? Hvis ikke så blir nok brukeren sendt til "en annen side" uansett siden de fleste seriøse aktørene har begynt å implementere BankID i sine betalingsløsninger. De jeg har handlet hos har derfor sendt meg til en side hos sin betalingsleverandør, latt meg plotte inn min info og min BankID der, også sendt meg tilbake til en bekreftelsesside hos seg selv. -C- Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Personlig føler jeg meg "tryggest" om jeg faktisk videresendes til f.eks BBS e.l, fremfor å oppgi kortnr. osv direkte til et nettsted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå